Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:00:56 GMT

رقیب گوگل رکوردشکنی کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۴۹۸۱

رقیب گوگل رکوردشکنی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، در شرایطی که استقبال از برخی پیام رسان های اینترنتی به علت سیاست جدید حریم شخصی واتس اپ افزایش یافته و مهاجرت از این پیام رسان تحت مالکیت فیس بوک در حال افزایش است، تحولاتی در همین زمینه در موتور جستجوهای اینترنتی نیز در جریان است.

داک داک گو که از ۱۲ سال قبل فعالیت خود را با شعار احترام به حریم شخصی کاربران آغاز کرده، در ۲۴ ساعت گذشته برای اولین بار رکورد ۱۰۰ میلیون جستجوی روزانه را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند استقبال از داک داک گو از دو سال قبل و به خصوص از آگوست سال ۲۰۲۰ به این سو شدت گرفته است. در آن زمان میزان جستجوی ماهانه از داک داک گو به رکورد دو میلیارد جستجو در ماه رسید. البته این رقم در مقایسه با ۵ میلیارد جستجوی روزانه گوگل ناچیز است، ولی به معنای یک حرکت رو به رشد امیدوارکننده است.

داک داک گو مدتی است از طریق اپلیکیشن‌های اندروید و آی او اس نیز در دسترس است، همچنین یک افزونه کروم نیز برای آن طراحی شده است.

بیش از ۴ میلیون کاربر اپلیکیشن‌ها و افزونه کروم داک داک گو را نصب کرده اند.

کد خبر 5124367

منبع: مهر

کلیدواژه: موتور جستجوی اینترنتی اینترنت گوگل امنیت اطلاعات حاکمیت سایبری واکسن کرونا ویروس کرونا شبکه اجتماعی شرکت دانش بنیان دونالد ترامپ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جهاد دانشگاهی ایرانسل واتس آپ هوش مصنوعی شرکت اسپیس ایکس نوآوری فناوری فضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان

به گزارش "ورزش سه"، سامیار عبدلی که در روزهای گذشته دو بار در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجابی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود امروز بار دیگر رکوردشکنی کرد.

عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ رکورد این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بود را بهبود بخشید.

سامیار عبدلی پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود و سریع‌ترین شناگر ایران شناخته می‌شد.

ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند:

رکورد پیشین :
سامیار عبدلی – بازی‌های آسیایی هانگژو / مهر ۱۴۰۲/ ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰
رکورد جدید:
سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴

دیگر خبرها

  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند