Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@13:03:31 GMT

دلیل جذب علی کریمی توسط باشگاه قطر مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۵۰۳۷

دلیل جذب علی کریمی توسط باشگاه قطر مشخص شد

رئیس باشگاه قطر از ماجرای امضای قرارداد با هافبک استقلال تا زمان رسیدن هافبک پرسپولیس به این تیم پرده برداشت.

به گزارش ایمنا، محمد خلیفه السویدی، رئیس باشگاه قطر امروز گفت وگویی تفصیلی با نشریه «الرایه» قطر انجام داد و در بخشی از آن به موضوع جذب علی کریمی هافبک سابق استقلال و قرارداد جدیدشان با بشار رسن هافبک سابق پرسپولیس صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول باشگاه قطری گفت: بشار رسن عراقی به دلیل اینکه یکی از بهترین بازیکنان آسیا است و نامزد اصلی کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا بود، از تابستان گذشته به دنبال جذبش بودیم ولی با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت و نتوانست از این تیم جدا شود.

وی افزود:در این مدت ترجیح دادیم با علی کریمی بازیکن استقلال قرارداد یک ساله امضا کنیم تا رسن بتواند رضایت نامه اش را از باشگاه پرسپولیس بگیرد. با آمدن رسن، کریمی را به صورت قرضی به الدحیل منتقل کردیم.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 469141

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی کریمی تیم فوتبال استقلال لژیونر قطر لیگ ستارگان قطر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

 دکتر علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت:"بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد. "

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • بازیکنانی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد