Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@16:46:32 GMT

تیزر مستند شيش و بت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۵۰۷۲

‍‍‍‍‍‍

در اين مستند ترانه احياء كارشناس ارشد حقوق به عنوان راوي مستند بر اساس داستان واقعي دوستش كه در گردآب مقوله اي به نام قمار با رويكرد روياي ميلياردر شدن اسير شده و نه تنها پولي به دست نياورده بلكه حداقل دارايي و پس انداز خود را هم با حضور در سايت شرطبندي و بازي هاي آنلاين از دست داده و شروعي براي جستجوي جواب سوالاتي است كه مبناي ميزهاي قمار اينترنتي در ايران شده و آدم هايي را با ترفندهاي مختلف دور اين ميز كه هم قمار ميكنند و هم پولشويي و هم در غفلت مسئولين بسياري از جوانان ايران عزيزمان در تله اين سايت ها قرارگرفته و مالباخته شده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در قسمت اول اين مستند راوي با مراجعه به دكتر سيد جواد خناري نژاد متخصص روانشناسي تربيتي بخشي از واكاوي روانشناختي اینفلوئنسرهای اینستاگرامی كه مُبلغ اين سايت ها ميباشد مي پردازد.
دكتر سيد جواد خناري نژاد در اين مستند به تهديدات فضازي مجازي و نقش مؤثر آن در سبك زندگي جوانان با رويكرد روياي ميلياردر شدن براساس مراجعات تجربي ، به شخصيت شناسي رفتاري ادمين هاي پيج هاي اينستاگرامي و سايت هاي شرطبندي اشاره كرده است.
در اين مستند كه فقط به اینفلوئنسرهای اینستاگرامی و گردانندگان ساكن تركيه پرداخته شده است ، بخشي از تصاوير واقعي آنها كه در صفحه هاي اينستاگرامي مُبلغان اين سايت ها به تصوير كشيده شده است .
قسمت اول اين مستند ٢٧ دقيقه اي به تهيه كنندگي و كارگرداني مهدي جماليان و نويسندگي پوريا نجفي به زودي از طريق رسانه ملي و فضاي مجازي در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟

 

طرفداری | سرانجام تکلیف جانشین یورگن کلوپ مشخص شد و قرار است آرنه اسلوت جانشین سرمربی موفق آلمانی شود.

روزی که یورگن کلوپ اعلام کرد از لیورپول جدا می شود، احتمالا آرنه اسلوت حتی جزو پیش بینی های اولیه به عنوان مرد آلمانی هم نبود ولی ناگهان مدیران لیورپول تصمیمی غیرمنتظره گرفتند که بسیاری را شوکه کردند؛ اما میراث یورگن کلوپ در لیورپول به چه کسی خواهد رسید؟

امروز می خوایم با آرنه اسلوت آشنا بشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم برنامه آن تایم را از دست ندهید.

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق