Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون وزیر بهداشتی با اشاره به اهمیت نقش صداوسیما در عرصه مقابله با کرونا گفت: شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در استان‌ها بیش از ۸۶درصد رعایت می‌شود که سبب کاهش فوتی‌های ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علیرضا رئیسی صبح امروز در نشست با مسئولان و تهیه‌کنندگان صداوسیمای مرکز بوشهر با قدردانی از نقش مهم رسانه ملی و استان‌ها در عرصه مقابله با کرونا اظهار داشت: صداوسیمای مراکز استان‌ها در اطلاع‌رسانی و کنترل کرونا خیلی‌خیلی خوب عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد ملی کرونا با اشاره به اثرگذاری فعالیت صداوسیما افزود: صداوسیما با اطلاع‌رسانی به موقع و اثرگذار و تولید و پخش اخبار و گزارش‌های هشداردهنده و پیشگیری‌کننده، با تغییر در سبک زندگی مردم عملکرد بسیار خوبی ارائه کرده است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اجرای بیش از 86 درصدی رعایت کامل شیوه نامه‌های کرونایی و کاهش آمار فوتی‌ها، اعتماد حداکثری مردم به صدا و سیما و مرجعیت رسانه‌ای را نقطه قوت مراکز استان‌ها دانست.

سخنگوی ستاد ملی کرونا: الگوهای مذهبی همواره به ما کمک کرده‌‌اند آخرین وضعیت شرایط کرونایی استان بوشهر|90 درصد شهرها در وضعیت آبی قرار گرفت+جدول آخرین وضعیت کرونا در استان بوشهر / 90 درصد شهرستان‌ها آبی شد

در این نشست سید حسین ناظر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به گذشت 11 ماه از شیوع کرونا خاطر نشان کرد: صدا و سیمای مرکز بوشهر در این مدت برنامه‌های مهم و متنوعی برای آگاهی مردم و پیشگیری از کرونا تهیه و پخش کرده است.

سیدحسین ناظر با اشاره به میزان تهیه و پخش برنامه از رادیو و تلویزیون استان بوشهر در عرصه مقابله با کرونا تصریح کرد: در یک عملیات وسیع رسانه‌ای از طریق صدا و سیمای بوشهر 160 هزار دقیقه برنامه خبری، رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی، در گستره استانی ملی و فراملی تولید و پخش شده است.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابله با کرونا استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان

رئیس پلیس راهور کردستان، گفت: در فروردین‌ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در استان در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ رضا همتی‌زاده در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار تصادفات در فروردین‌ماه عدم توجه به جلو با 40 درصد و عدم رعایت حق تقدم با 32 درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با 28 درصد مهمترین علت رخ داده تصادفات درون شهری کردستان بوده است.

وی افزود: در فروردین‌ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در استان در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته 100 درصد کاهش، تصادفات جرحی 15 درصد کاهش و تصادفات خسارتی با 20 درصد افزایش تحلیل شده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: علی‌رغم وجود تعطیلات نوروزی که افزایش سفرهای نوروزی را در پی داشته است، با برنام‌ ریزی پلیس، جلب همکاری سازمان‌های مرتبط و حضور پررنگ کارکنان و همراهی رسانه‌ها در آگاه‌بخشی، تصادفات فوتی و جرحی در ماه اول سال کاهشی بوده است

وی تصریح کرد: در عین حال توجه و برنامه‌ریزی پلیس راهور در اردیبهشت و ماه‌های گرم سال، کاهش تصادفات موتورسیکلت در پی افزایش استفاده شهروندان از این وسیله نقلیه است که بیشترین تصادفات جرحی را در شش ماهه اول سال به خود اختصاص می‌دهد. 

همتی‌زاده با اشاره به مهمترین علت رخداد تصادفات درون شهری اذعان داشت: تصادف عابرین پیاده با 60 درصد، موتورسیکلت‌ها با 35 درصد بیشترین عوامل شکل‌گیری تصادفات درون شهری در فروردین‌ماه بوده که از رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها درخواست می‌شود با رعایت قوانین و مقررات ترافیکی، عدم تخطی از سرعت مطمئنه و عدم تردد در پیاده‌رو، از وقوع تصادفات جرحی با عابرین پیاده که بیشترین آمار تصادفات درون‌شهری استان را به خود اختصاص می‌دهد، پیشگیری کنند.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود