Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه آمریکایی از چارلز شومر، رهبر بعدی اکثریت سنای آمریکا از حزب دموکرات خواستار برگزاری یک رای گیری به منظور کنار گذاشتن بند استیضاح دونالد ترامپ که چند روز پیش از سوی مجلس نمایندگان آمریکا مورد تصویب قرار گرفت، شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه آمریکایی در نامه‌ای به چارلز شومر گفت که این سناتور دموکرات نیویورک به دنبال "انتقام و تلافی جویی سیاسی" در اولین اقدامش به عنوان رهبر اکثریت این مجلس به جای شروع کردن "التیام ملی" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراهام خاطرنشان کرد: "در حالی که معاون رئیس جمهور آمریکا و جمهوریخواهان سنا اقدامات مغایر با قانون اساسی را رد کردند، شما به دنبال تحمیل کردن آنچه که به نوبه خود یک اقدام دیگر مغایر با قانون اساسی در این ماجرای مفتضح است – محاکمه به جهت استیضاح رئیس جمهور سابق (ترامپ) – هستید."

اخیرا دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکا اقدام به ارائه و تصویب یک بند استیضاح علیه دونالد ترامپ از بابت "تحریک به شورش" در پی حمله اوباش حامی او به کنگره در اوایل ماه جاری میلادی کردند.

اکثر جمهوریخواهان کنگره استدلال کرده‌اند استیضاح و محکوم کردن دونالد ترامپ در پی محاکمه در سنا تنها باعث تشدید هر چه بیشتر اختلاف در آمریکا در زمان تهدیدات فزاینده مربوط به خشونت سیاسی در واشنگتن دی.سی و سراسر این کشور می‌شود.

گراهام در نامه‌اش به شومر نوشت: "اختیار استیضاح وجود دارد تا از کشور در مقابل آسیبی که یک رئیس جمهور روی کار ممکن است در صورت باقی ماندن در ریاست جمهوری به کشور وارد کند محافظت کند، نه این که با آن بعد از آنکه یک رئیس جمهور سمتش را ترک کرد، شکایتهای سیاسی رفع شود."

میچ مک‌کانل، رهبر فعلی اکثریت جمهوری‌خواه سنای آمریکا بر اساس گزارشها برای برگزاری یک محاکمه برای استیضاح در سنا حتی بعد از آنکه ترامپ ریاست جمهوری را ترک کند، اظهار تمایل کرده است.

گراهام که از ادعاهای اثبات نشده ترامپ درخصوص انتخابات "دزدیده شده" حمایت کرده بود، اظهار کرده بود که مانع تایید پیروزی جو بایدن در کالج الکترال نمی‌شود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا لیندسی گراهام دونالد ترامپ رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند

جاویدپورسرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان  گفت: ۳۰ میز خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی و در مناطق مختلف طی سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا شد.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: ۹ هزار و ۷۰ درخواست با حضور شهروندان استان در ستادهای ارتباط مردمی با دولت در مناطق مختلف ثبت شد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین ثبت درخواست‌های مردمی در سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت(سامد) با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست بود، ابراز کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس تلفنی با سامانه سامد در زمینه دریافت تسهیلات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد