Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در کشور خبرداد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز (۲۹ دی) در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، لرستان و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۳۰ دی) بارش باران و برف در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و به‌صورت پراکنده در مازندران ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیاییان با اشاره به اینکه طی روز چهارشنبه (۱ بهمن) سامانه بارشی تقویت می‌شود و با حرکت شرق‌سوی خود نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و امتداد زاگرس مرکزی را در بر می‌گیرد، اظهارکرد: طی روز پنجشنبه (۲ بهمن) بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز جمعه (۳ بهمن) فعالیت سامانه بارشی محدود به شمال شرق کشور خواهد شد و به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه طی روز چهارشنبه (۱ بهمن) دریای خزر و بخش‌های شرقی و مرکزی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود، گفت: از روز چهارشنبه تا جمعه ( ۱ تا ۳ بهمن) کاهش محسوس دما در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و نوار شرقی کشور بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد  و در غرب کشور بین ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: استان تهران فردا (۳۰ دی) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۱ بهمن) نیز کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و اوایل شب بارش باران با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پیش بینی می شود درجه سانتیگراد روز چهارشنبه دریای خزر طی روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز جمعه (۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اما در ارتفاعات احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده در بعدازظهر وجود دارد.

فردا آسمان صاف و در بعدازظهر وزش باد رخ خواهد داد. روز یک‌شنبه آسمان صاف و گاهی وزش باد رخ انتظار می‌رود. روز دوشنبه آسمان صاف خواهد بود

 اما از اواخر وقت این روز افزایش ابر در سطح استان رخ خواهد داد. روز سه‌شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری، اوایل شب نیمه ابری تا ابری خواهد شد و در برخی ساعات وزش باد انتظار می‌رود. از روز یک‌شنبه تا سه‌شنبه روند دما افزایشی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • آیا بارورسازی ابرها در کشورهای همسایه باعث بارش سیل‌آسا در ایران شد؟
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان