Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس و فولاد از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه امروز (دوشنبه) با هم پیکار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت پس از چهار تساوی پیاپی عصر امروز دوشنبه - ۲۹ دی ماه - از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی رو در روی فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت. پرسپولیس به دنبال شکستن طلسم و پیروزی پس از قریب به ۵۰ روز است و آن طرف میدان، فولاد می‌خواهد دوباره را به جمع مدعیان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در جست و جو روزهای خوش

شاگردان گل محمدی که پس از بازگشت از فینال آسیا دچار افت محسوسی شده بودند، با پیروزی در دربی و پایان دادن به این کابوس چند ثانیه فاصله داشتند اما مهدی قایدی یک بار دیگر سه امتیاز شیرین را از دست سرخ‌ها ربود. با این وجود نمایش دل پذیر پرسپولیس در شهرآورد که حسابی به دل هواداران این تیم نشسته و منتقدان را راضی کرده، نوید روزهای بهتری برای قهرمان چهار دوره اخیر لیگ ایران در هفته‌های آینده را خواهد داد.

نکته منفی ماجرا برای سرخ‌پوشان این است که آنها با حساب دیدار امروز، هر چهار مسابقه اخیرشان را در ورزشگاه آزادی برگزار کرده‌اند که تا پیش از بازی با فولاد، تنها سه امتیاز از این فرصت استثنایی جمع کرده‌اند. در نتیجه مصاف با فولاد می‌تواند آخرین شانس شاگردان گل محمدی برای قدردانی از فرصت میزبانی‌های پشت سرهم شأن باشد.

یک برد تا ورود فولاد به جمع مدعیان

فولاد خوزستان که از معدود تیم‌های لیگ برتر است که درست مانند پرسپولیس با سرمربی فصل قبلش پا به لیگ بیستم گذاشته، تا اینجا کار با جواد نکونام فصلی نوسانی را پشت سر گذاشته است. آنها از ۱۰ دیدار قبلی خود، ۶ تساوی و یک شکست به دست آورده‌اند و هم اکنون در جایگاه هفتم جدول قرار دارند. نکته جالب اما اینجا است که از سه برد شاگردان نکونام در فصل جاری، دو پیروزی آن مقابل تیم‌های تهرانی بوده است.

امتیازگیری از این دیدار از نان شب هم برای فولادی‌ها واجب تر است چرا که با توجه به مصاف حساس دو مدعی قهرمانی یعنی استقلال و تراکتور در تبریز و امتیاز سوزی احتمالی شأن، فولاد این فرصت مناسب را در اختیار دارد تا با پیروزی، خود را به جمع بالانشینان جدول اضافه کرده و به یک قدمی شاگردان نویدکیا برسد.

عملکرد ضعیف تیم‌های نکونام مقابل پرسپولیس

نکونام در مقام سرمربی عملکرد خوبی برابر سرخ‌پوشان پایتخت نداشته است. او با نساجی و فولاد در مجموع چهار بار برابر پرسپولیس شاگردانش را به میدان فرستاده که حاصل آن، سه شکست و تنها یک مساوی شده است. نکته جالب‌تر آنکه نکونام در تجربه دو ساله مربیگری اش، هرگز استادیوم آزادی را با سه امتیاز ترک نکرده است.

کد خبر 469136

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس فولاد تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی در یک دیدار جذاب و تماشایی ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد. جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو گل‌های استقلال را در این بازی خانگی به ثمر رساندند.

امروز شاگردان جواد نکونام پس از پیروزی در این بازی خانگی در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی تمرین کردند. بازیکنانی که در بازی با ذوب‌آهن اصفهان فرصت حضور در میدان را پیدا کرده بودند پس از دویدن دور زمین و انجام حرکات کششی محل تمرین را ترک کردند و سایر نفرات زیر نظر کادر فنی به انجام تمرینات کششی پرداختند.

بنا به تصمیم نکونام تمرین فردای استقلال تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت پرداخته و با تجدید قوای جسمانی تمرینات آماده‌سازی‌ را برای بازی با فولاد خوزستان پیگیری کنند.

تیم فوتبال استقلال بیست‌وچهارم اردیبهشت در هفته بیست‌و هفتم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ستاره تراکتور به دنبال ابوالفضل جلالی!
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس