Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باید عصر امروز و در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت ۱۶:۴۰ به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

پرسپولیس در اولین دیدار خود بعد از دربی باید نبردی دشوار با شاگردان جواد نکونام داشته باشد و بعد از چند تساوی برای شاگردان یحیی این یک چالش بزرگ و جدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دروازه سرخپوشان مثل همیشه شاهد حضور حامد لک هستیم و کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی در مرکز خط دفاع بازی خواهند کرد. سعید آقایی در سمت چپ و سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی حضور دارند.

کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک دو هافبک دفاعی سرخپوشان خواهند بود و در سمت راست وحید امیری و در سمت چپ احسان پهلوان نقش هافبک هافی هجومی تیم را بازی می‌کنند.

احمد نوراللهی به عنوان بازیکن پشت مهاجم حضور خواهد داشت و در نهایت مهدی عبدی مهاجم نوک پرسپولیس در این بازی است.

ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

256 251

کد خبر 1477346

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه فولاد خوزستان یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی

به نظر می‌رسد کادرفنی پرسپولیس ساعاتی مانده به شروع بازی با سپاهان برای ترکیب اصلی به جمع بندی رسیده است.

دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود با توجه به اتفاقاتی که در اردوی سرخپوشان افتاده و شرایط مصدومان و محرومان ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ غافلگیری بزرگ
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان