Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور احمدی روز دوشنبه با بیان اینکه اثر این هنرمند بوکانی در کتاب این جشنواره در کشور کرواسی به چاپ رسیده است، اظهار داشت: این هنرمند بوکانی با سه اثر در این جشنواره شرکت کرده بود.

وی افزود: بیش از هزار اثر از کشورهای مختلف جهان به این جشنواره بین‌المللی ارسال شده بود که از میان آنها ۱۵۰ اثر که یکی از آن از آثار ارسالی این هنرمند بوکانی بود، در کاتالوگ این نمایشگاه انتخاب و در کتابی به چاپ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان افزود: این جشنواره با حضور و شرکت هنرمندانی از ۴۹ کشور جهان و با موضوع کرونا ویروس برگزار شد.

احمدی اضافه کرد: امسال همچنین سه اثر از این کاریکاتوریست بوکانی در گالری منتخب بهترین کارتون و کاریکاتور ایران قرار گرفت و یک اثر کارتون وی نیز در کتاب جشنواره بین‌المللی کارتون و کاریکاتور کشور پرتغال چاپ شد.

 منیره احمدی ۲۷ سال ساله دارای مدرک کاردانی گرافیک بوده و در زمینه انیمیشن و در حوزه طراحی نیز فعالیت دارد.

آثار این هنرمند بوکانی پیش از این نیز در جشنواره‌های بین‌المللی "آیدین دوغان" ترکیه و جشنواره روسیه به بخش نمایشگاه راه یافته و مقام دوم این جشنواره‌ها را نیز از آن خود کرده بود.

منیره احمدی تنها بانوی کاریکاتوریست آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود؛ در شهرستان بوکان حدود ۲۵ کاریکاتوریست مشغول فعالیت‌های هنری هستند.

این شهرستان در سال‌های گذشته هنرمندانی مانند "برادران قریشی" و در چند سال اخیر نیز که به قطب رشد و توسعه رشته کاریکاتور در آذربایجان‌غربی مبدل شده است هنرمندان موفقی را در سطح ملی و بین‌المللی به کشور معرفی کرده است. 

برچسب‌ها کاریکاتوریست پرتره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاریکاتوریست پرتره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی کاریکاتوریست پرتره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بوکان اخبار کنکور هنرمند بوکانی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان گفت: تمامی رویدادها و جشنواره‌های گردشگری باید با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود.

علیرضا شه بخش در پنجمین جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی که در جزینک برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی یک اولویت و ضرورت است و ما از برگزاری این جشنواره‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: نباید در این امور صرفا به کمیت برگزاری توجه شود و نکته مهمتر کیفیت، نوع و اهداف این جشنواره‌هاست.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: ضرورت دارد تا پس از طرح ریزی یک‌ برنامه و رویداد گردشگری و اجرا در سطح محلی، در گام نخست نسبت به ثبت آن اقدام شود و در مرحله بعد باید برای اجرای با کیفیت تر، بروزتر و غنی‌تر این رویدادها در سطوح ملی و بین‌المللی گام برداشت و نباید در یک نقطه درجا زد.

وی خاطر نشان کرد: سیستان وبلوچستان ظرفیت‌های فوق العاده زیاد اما گمنامی دارد که با برگزاری رویدادهای مختلف می‌توان آیین‌ها، سنن و آداب و رسوم مردم این استان را به دنیا معرفی کنیم و لازمه تحقق عملی این مطالبه، طرح ریزی برای برگزاری جشنواره‌هایی با کیفیت ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران