Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم رحمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این متخلفان سه قبضه اسلحه شکاری، تعدادی فشنگ، لاشه یک قطعه اردک و یک قطعه کبوتر چاهی کشف شده است.

وی با بیان اینکه پرونده متهمان جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد، افزود: شهرستان پلدشت در شمال آذربایجان غربی و در مسیر مهاجرت پرندگان مهاجر واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکارچی متخلف در شوط دستگیر شد

سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست شوط نیز گفت: متخلفی که تصاویر شکار خود را در شبکه های مجازی انتشار داده بود، دستگیر شد.

عبدالله نصرالله زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از اعلام مردمی مبنی بر انتشار تصاویر پرندگان شکار شده در فضای مجازی، پیگیری موضوع در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی بیان کرد: متخلف تصاویر ۲ قطعه اردک مرمری، یک قطعه مرغابی، یک قطعه اردک سرسبز و همچنین چهار قطعه کبک شکار شده را در شبکه های اجتماعی انعکاس داده بود.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست شوط ادامه داد: متخلف از بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست مستلزم به پرداخت مبلغ ۱۳۵ میلیون ریال شد که با دادخواست قضایی و پیگیری های حقوقی قابل وصول است.

وی گفت: انتشار  هر گونه تصاویر شکاری در شبکه های اجتماعی که باعث تشویش اذهان عمومی شود، ممنوع بوده و با متخلفان طبق مقررات برخورد خواهد شد.

شهرستان شوط و پلدشت از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی است.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز آذربایجان غربی پلدشت شوط

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز آذربایجان غربی سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز آذربایجان غربی پلدشت شوط اخبار کنکور آذربایجان غربی محیط زیست یک قطعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امروز حدود ۵۰۱ هزار داوطلب داریم که در آزمون تجربی شرکت می‌کنند و بیشتر داوطلبان، خانم‌ها هستند.

وی افزود: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، البته با وجود اینکه تمهیدات اندیشیده شده بود حدود ۵۰ داوطلب سیل زده به آزمون نرسیدند، اما من این‌ نوید را می‌دهم که آزمون اختصاصی را دوباره برای آن‌ها برگزار می‌کنیم و تیرماه هم میتوانند در کنکور شرکت کنند بنابراین آمادگی خود را خفظ کنند.

رئیس سازمان سنجش درباره تخلف در آزمون روز گذشته، اظهار داشت: ۴ مورد دستگیری داشتیم‌ و این نشان میدهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک‌ مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.

پورعباس ادامه داد: آزمون امروز حساسیت خاصی دارد و فریبکاران بسیار تلاش کردند تا عزیزان ما را وسوسه کنند اما تمام مخازن با امنیت کامل مسیر خود را طی کردند، امروز هم آمادگی کامل داریم و به صورت حداکثری در حال رصد هستیم امیدواریم مساله‌ای پیش نیاید.

کد خبر 847195 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم کنکور سازمان سنجش آموزش کشور

دیگر خبرها

  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر