Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، انجام هر کاری اصول خاص خود را دارد، اسباب‌کشی هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر می‌خواهید پروسه زمان‌بر و پرتنش اسباب کشی را به راحتی پشت سر بگذارید باید برای انجام آن نکاتی را مدنظر قرار دهید. اولین اصل برای داشتن اسباب کشی آسان اشراف کامل بر مراحل مختلف اسباب کشی و کمک گرفتن از افراد کار بلد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش زیادی از سختی‌های اسباب‌کشی مربوط به بسته‌بندی، حمل و چیدمان وسایل است که با به کار گیری ترفندهایی خاص آسان‌تر می‌شود. از این گذشته حضور افرادی که به صورت تخصصی برای انجام مراحل اسباب کشی آموزش دیده‌اند، می‌تواند به شما در راحت‌تر شدن این فرایند کمک کنند.

فرایند اسباب کشی چه مراحلی را شامل می‌شود؟

جابجایی بار از منزل قدیمی به منزل نو فقط یک روز زمان می‌برد اما روند بسته‌بندی وسایل و آماده شدن برای اسباب کشی به خانه جدید ممکن است چند هفته طول بکشد. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد مراحل انجام اسباب کشی داشته باشید زمان انجام این فرایند هم برای شما کمتر می‌شود. به طور کلی اسباب کشی ۴ مرحله دارد:

۱. آمادگی پیش از جابجایی

پیش از شروع هرچیز لازم تا با انجام کارهایی خودتان را برای روز اسباب کشی آماده کنید. برای مثال بهتر است به فکر تغییر آدرس‌های پستی باشید و قبوض آب، برق و گاز منزل فعلی خود را تسویه کنید. به دنبال تهیه لوازم بسته‌بندی باشید و برای پیدا کردن نیسان باربری یا وسایل نقلیه لازم برای حمل اسباب و اثاثیه خود وقت بگذارید. این‌ها کارهایی هستند که باید چند روز قبل از اسباب کشی حل‌وفصل شوند.

اگر می‌خواهید برای انجام اسباب کشی از یک شرکت خدماتی کمک بگیرید لازم نیست خودتان برای تهیه لوازم بسته‌بندی اقدامی کنید. شرکت‌های خدمات اسباب کشی لوازم موردنیاز برای بسته‌بندی ایمن تمام وسایل را در اختیارتان قرار می‌دهند.

۲. بسته‌بندی وسایل

بسته‌بندی را به گونه‌ای انجام دهید که هنگام باز کردن وسایل در میان چندین کارتن دربسته و یک‌شکل سرگردان نشوید. تمام کارتن‌ها باید با برچسب‌هایی نشان‌دار شوند تا حین تخلیه و چیدمان متوجه شوید هر کارتن به کدام قسمت از خانه اختصاص دارد.

کارتن‌هایی که حاوی وسایل شکستنی هستند را با علائم مشخصی نشان‌دار کنید تا هنگام جابجایی آسیب نبینند. وسایلی که ضروری هستند و باید به عنوان اولین کارتن در خانه جدید باز شوند را در گوشه‌ای جدا از وسایل منزل قرار دهید تا در میان دیگر کارتن‌ها گم نشوند. این وسایل شامل چیزهایی هستند که شما ممکن است در روز اسباب کشی لازم داشته باشید مانند لوازم شخصی، شارژر موبایل، کتاب‌های درسی و...

توصیه می‌کنیم وسایلی که به صورت روزانه استفاده می‌شوند را جداگانه درون کوله یا ساک بسته‌بندی کنید.

۳. حمل و جابجایی وسایل

انجام این مرحله که شما از پیش برای آن تصمیمی گرفته‌اید بر عهده نقش شرکت خدمات اسباب کشی است. کرایه وسیله نقلیه مناسب با راننده خبره و کاربلد به همراه کارگر اسباب کشی، خدماتی هستند که از سوی این شرکت‌ها دریافت می‌کنید.

برای انتخاب اتوبار مناسب باید به مواردی مانند توانایی شرکت باربری در حمل ایمن اسباب و اثاثیه منزل، کارگران مجرب و آموزش دیده، بالا بودن کیفیت وسایل نقلیه، قیمت از پیش تعیین شده و ثابت، بیمه و تحویل بارنامه کاغذی توجه داشت. در میان شرکت‌های مناسب و خوشنام کرایه وانت بار نوبار در حال حاضر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای جابجایی وسایل است. چراکه علاوه بر ارائه خدمات باکیفیت این شرکت می‌توانید از ضمانت ثابت ماندن قیمت هم بهره‌مند شوید.

۴. چیدن وسایل

چیدمان آخرین مرحله در فرایند اسباب کشی است. وقتی به کمک یک تیم متخصص و باتجربه وسایلتان را در کمال صحت و سلامت به محل جدید منتقل کردید باید برای چیدمان خانه جدید آماده شوید. چیدمان در خانه نو را با جابجایی وسایل بزرگ آغاز کنید. کارگران اسباب کشی برای انجام این مرحله به شما کمک می‌کنند. تکنسین‌های فنی هم مسئولیت نصب وسایلی مانند ماشین ظرف‌شویی لباس‌شویی و لوسترها را بر عهده دارند.

حالا هر کارتن را به جای مخصوص خود در خانه منتقل کنید. کارتن‌های اتاق‌خواب، حال و پذیرایی، آشپزخانه و کمدهای دیواری باید از هم تفکیک شوند. از اینجا به بعد فقط صبوری چاره کار است. به مرور و باحوصله برای باز کردن کارتن‌ها و جابجایی نهایی وسایل وقت بگذارید.

نوبار یک سامانه آنلاین معتمد برای خدمات باربری در تهران

شرکت خدمات اسباب‌کشی نوبار یک استارتاپ قوی با قیمت ثابت در تهران است که می‌توانید با خیال راحت تمام مراحل در فرایند اسباب‌کشی را به آن‌ها بسپارید. تیم متخصص نوبار باتجربه و مهارت بالا در تمام مراحل از بسته‌بندی تا کرایه کامیون اسباب کشی با راننده مجرب و چیدمان نهایی با شما همراه است. با انتخاب این تیم استرس و دغدغه‌های اسباب‌کشی را فراموش می‌کنید و تنها وظیفه شما کنترل و مدیریت امور خواهد بود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5124438

منبع: مهر

کلیدواژه: اسباب کشی کسب و کار تبلیغات گروه خودروسازی سایپا شبکه اجتماعی اینستاگرام خرید اینترنتی کسب و کارهای اینترنتی نماد اعتماد الکترونیکی بانک گردشگری خرید آنلاین گوشی همراه خلافی خودرو کارگزاری دلیران پارس سایپا تصفیه آب گروه صنعتی ایران ترانسفو اسباب کشی برای انجام بسته بندی اسباب کشی کارتن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد

اگر تا به حال سفر هوایی داشته‌اید، احتمالاً می‌دانید که در سفرهای هوایی، پیش از سوار شدن بر روی هواپیما، باید نکاتی را رعایت کنید تا به مشکل برنخورید. این مراحل بیشتر برای سفرهای هوایی بین‌المللی اهمیت دارند. در ادامه به تمام کارهایی که قبل از سوار شدن به هواپیما و در مراحل حضور در فرودگاه باید انجام دهید، اشاره می‌کنیم.

روز قبل از سفر

همانطور که می‌دانید، در سفرهای هوایی ممکن است زمان پرواز تاخیر داشته باشد. برای مثال، اگر بلیط هواپیما پته را خریداری کرده‌اید، می‌توانید مبداء و مقصد و نام فرودگاه را بر روی آن ببینید. برای اطمینان بیشتر، بهتر است روز قبل از سفر با چک کردن مشخصات فردی و زمان پرواز، خیال خود را راحت کنید. همچنین، با تماس با کارشناسان آژانس، از عدم تاخیر یا تغییر زمان پرواز مطمئن شوید.

حضور در فرودگاه

نکته قابل توجه اینکه، قبل از حضور در فرودگاه تهیه ارز مسافرتی برای سفر خارجی را فراموش نکنید چرا که در کاهش هزینه های سفر شما تاثیر شگرفی خواهد داشت. اما برای سفرهای داخلی، نیاز است که حداقل یک و نیم ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شوید. این زمان برای پروازهای خارجی دو برابر می‌شود و بهتر است سه ساعت قبل از پرواز، برای طی کردن مراحل پرواز وارد فرودگاه شوید. هنگام ورود به فرودگاه، با یک سالن بزرگ که در هر گوشه گیت‌های مخصوص ایرلاین‌ها قرار دارد، روبرو می‌شوید. در این مرحله، ماموران امنیت فرودگاه یک بازرسی کلی از شما انجام می‌دهند که ممکن است کمی زمان شما را بگیرد.

گرفتن کارت پرواز یا check in

پس از ورود به ایرلاین مورد نظر، با چندین باجه مختلف روبه‌رو خواهید شد که باید با پرسش و پاسخ اطلاعات ایرلاین مربوطه را شناسایی کرده و در صف دریافت کارت پرواز قرار بگیرید. در این مرحله، هنگام نوبت شما، بازرسی مجددی بر روی چمدان‌ها و وسایل بار انجام می‌شود. در صورت مواجه شدن با اضافه بار یا بسته بندی نامناسب وسایل، باید از صف خارج شده و مشکل را حل کنید. اگر با اضافه بار روبه‌رو شدید، می‌توانید از باجه بانکی که در فرودگاه قرار دارد، جریمه اضافه بار را پرداخت کنید. همچنین، ایرلاین‌ها قسمتی را برای بسته بندی وسایل بار قرار داده اند که با مراجعه به این قسمت لوازم شما ایمن و محکم بسته بندی می شود تا در طول پرواز ضربه و خسارتی نبیند. نگران از دست دادن وقت نباشید، زیرا هنوز زمان کافی برای سوار شدن باقی‌مانده است. پس از رفع ایرادات، با چک کردن مدارک، کارت پرواز به شما تحویل داده می‌شود و وسایل شما به بخش بار هواپیما برده می‌شود.

سالن انتظار

پس از دریافت کارت پرواز، به محل انتظار پرواز هدایت می‌شوید. در سالن‌های پرواز، معمولاً کافه‌ها و فروشگاه‌هایی وجود دارند که می‌توانید برای رفع گرسنگی و گذراندن زمان در آن‌ها بنشینید و منتظر اعلام پرواز خود باشید. بهتر است زمان انتظار را در نزدیکی گیت پرواز سپری کنید تا بلافاصله پس از اعلام پرواز، جزء نخستین افراد در صف باشید و وقت اضافی را صرف انتظار در صف نکنید.

گیت خروجی پرواز

پس از اعلام شماره پرواز، باید گیت خروجی پرواز را شناسایی کرده و به سمت آن بروید. در این مرحله، آخرین بازرسی بدنی از شما صورت می‌گیرد تا مامور ایرلاین از عدم حمل وسایل ممنوعه پرواز در داخل کابین هواپیما اطمینان حاصل کند. سپس، کارت پرواز شما چک می‌شود و یک قسمت از آن جدا می‌شود. در نگهداری قسمت دیگر کارت پرواز دقت کنید، زیرا با استفاده از آن می‌توانید وسایل و چمدان‌های خود را در مقصد دریافت کنید.

ورود به کابین هواپیما

در آخرین مرحله، توسط اتوبوس‌هایی به هواپیما منتقل می‌شوید و توسط مهمانداران به کابین هواپیما هدایت می‌شوید. پس از قرار دادن وسایل همراه خود در محفظه بالای سر و نشستن روی صندلی، تنها کافیست منتظر فرود هواپیما در مقصد باشید و کاری برای انجام نخواهید داشت.

گرفتن کارت پرواز در سفرهای خارجی

در سفرهای خارجی، مراحل کمی بیشتر از سفرهای داخلی هستند. در مرحله گرفتن کارت پرواز، علاوه بر بلیط هواپیما و مدارک شناسایی، نیاز به ارائه پاسپورت و پرداخت عوارض خروج از کشور دارید. همچنین، برخی ایرلاین‌ها مقررات و جریمه‌های سنگینی را برای اضافه بار در نظر می‌گیرند، بنابراین بهتر است بیش از حد مجاز بار را با خود حمل نکنید. بیشتر مراحل با سفرهای داخلی یکسان است، اما باید از وسایل ممنوعه هر کشور آگاه باشید. قوانین و مقررات خاصی در هر کشور وجود دارد و ورود برخی لوازم به آنها ممنوع است، به عنوان مثال، فرودگاه دبی از ورود قرص‌های سرماخوردگی به کشور امارات جلوگیری می‌کند، بنابراین با مطالعه این موارد می‌توانید از بروز مشکلات در فرودگاه مقصد جلوگیری کنید.

جمع‌بندی

سفر هوایی سریع‌ترین و ایمن‌ترین نوع سفر است. به همین دلیل، مراحل بیشتر و با دقت بالاتری را برای سوار شدن هواپیما طی می‌کنید. در روزی که به پرواز می‌روید، بهتر است غذاهای چرب و حاوی کافئین را نخورید تا در طول انجام مراحل پیش از پرواز و حین پرواز از استرس و مشکلات معده جلوگیری کنید.

کد خبر 848100

دیگر خبرها

  • مصیبت جدید مستاجران!
  • مصیبت جدید مستاجران
  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید
  • مصیبت جدید مستاجران؛ قیمت نجومی کارتن موز!
  • قیمت کارتن موز برای مستأجران سر به فلک کشید
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد