Web Analytics Made Easy - Statcounter

قنبر موسی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه اشتغال و کارآفرینی این نهاد، بخشی از این مددجویان را در قالب کلان پروژه راهبری شغلی به سمت کار و تولید هدایت کرده‌ایم.

وی افزود: طرح راهبری شغلی از شیوه‌های نوین ای جاد اشتغال در کمیته امداد استان ایلام است که با بهره گیری از توان افرادی که دارای تخصص هستند انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد ایلام بیان کرد: راهبران شغلی کمیته امداد افرادی هستند که به بازار کار و تولید دسترسی دارند و می‌توانند کارجویان را به سمت کار و تولید هدایت کنند.

موسی نژاد اظهار کرد: کمیته امداد استان ایلام امسال توانسته است از طریق طرح راهبری شغلی بیش از ۲ هزار و ۱۳۰ فرصت شغلی را برای مددجویان جویای شغل در استان ایجاد کند.

وی گفت: مددجویانی که از طریق طرح راهبری شغلی مورد حمایت قرار می‌گیرند در واقع از طریق یک زنجیره حمایتی شغلی شامل شناسایی، آموزش، نظارت و همچنین تولید و فروش محصولات مورد حمایت و هدایت قرار می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام اضافه کرد: در برنامه‌های امسال کمیته امداد استان ایلام ایجاد ۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان هدف گذاری شده است که عملکرد این نهاد تاکنون بیش از این میزان بوده است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد از طریق طرح راهبری شغلی می‌تواند در همه حوزه‌های شغلی وارد شود اما توان و استعدادهایی که قشر مددجوی جویای کار در استان ایلام دارند عمدتاً در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، فرش و گلیم بافی و صنایع دستی است که امداد ایلام در طرح راهبری شغلی به این مقوله‌ها ورود کرده است.

کد خبر 5124483

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال کمیته امداد امام خمینی ایلام ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه ایام فاطمیه شیراز شهرکرد گرگان عکس استانها شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا شهرستان کرج بوشهر آلودگی هوا طرح راهبری شغلی استان ایلام کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است