Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارائه ۱۰ میلیون نفر ساعت آموزش مجازی مقابله با بحران از سوی این سازمان طی دو سال خبر داد.

 حیدر کلهری در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت:در چند سال گذشته سیاست ها و برنامه ریزی ها در بخش آموزش و جلب مشارکت های مردمی در حوزه بحران بهبود یافته و درک درستی از اهمیت و جایگاه آموزش برای کاهش خسارت های مالی و جانی هنگام وقوع بحران ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در همین راستا و طی دو سال اخیر ۱۰ میلیون نفر ساعت آموزش ارائه شده است، گفت: در قالب این آموزش‌ها در مجموع به ۵۵۰هزار نفر معلم در سراسر کشور محتوای آموزش ایمنی در مدارس ارائه شده است.

او با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد از آموزش های ارائه شده در سال های اخیر به صورت مجازی و الکترونیکی  بوده است، اظهار کرد: برنامه آموزش الکترونیک در حوزه مدیریت بحران از سال ۹۷ به صورت جدی آغاز و ظرف دو سال گذشته موفق به ارائه ۱۰ میلیون نفر ساعت آموزش در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف بحران شدیم.
کلهر ی با بیان اینکه در قالب این آموزش ها ۳۰ هزار نفر معلم در تهران در قالب دوره های ۱۶ ساعته با همکاری وزارت آموزش و پرورش آموزش هایی تحت عنوان ایمنی در مدرسه را فرا گرفتند،گفت: همچنین این آموزش ها در مرحله ای مجزا به ۵۲۰ هزار نفر از معلمان در سایر شهرهای کشور نیز ارائه شده است.
 معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران  با بیان اینکه تولید محتوا در دو بخش آموزش های آکادمیک جهت ارائه در کارگاه های آموزشی و نیز تولید موشن گرافی، انیمیشن و سایر تولیدات جذاب با هدف ارائه به عموم مردم انجام می‌شود، گفت: از جمله سرفصل های مشترک آموزشی در کارگاه ها شامل مدیریت بحران، شناخت مخاطرات و آمادگی در برابر آنها، اطفاء حریق، فوریت های پزشکی، حمایت های روانی در بحران و ... مواردی از این قبیل بوده است.
 کلهری درپایان اظهار کرد: آموزش های مربوط به مقابله با کرونا ویروس نیز تهیه و تدوین شده و در سامانه طرح ملی مدرسه آماده به نشانی amade.edus.ir  بارگذاری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدیریت بحران تهران ۱۰ میلیون نفر ساعت آموزش مدیریت بحران ارائه شده آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی ظهر دوشنبه در جلسه مدیریت بحران آب به میزبانی سالن جلسات فرمانداری شهرستان سمنان ضمن بیان اینکه نیمی از چاه‌های آب این شهر بیش از پنج دهه قدمت دارند، ابراز داشت: پنجاه درصد این چاه‌ها به مرمت و بازسازی نیاز دارند.

وی ضمن بیان اینکه سمنان از جمله شهرهای با تنش آبی مطرح شده است، افزود: برای رفع این موضوع نیازمند همراهی دستگاه‌های متولی هستیم.

فرماندار سمنان ضمن بیان اینکه علاوه بر دستگاه‌ها مردم نیز باید در مورد مصرف زیاد آب آگاه شوند، ابراز داشت: ترویج مدیریت مصرف با اطلاع رسانی گسترده در دستور کار باید قرار گیرد.

بهرامی ضمن بیان اینکه شهروندان پر مصرف جریمه خواهند شد، تصریح کرد: علاوه بر آن قطع اشتراک آب نیز در انتظار شهروندان پر مصرف خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه تعدیل و مناسب سازی شبکه توزیع آب در دست اقدام قرار دارد، افزود: هدف از این اقدام بهبود آبرسانی به شهروندان است.

کد خبر 6098225

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در تهران
  • هشدار مدیریت بحران برای تهرانی‌ها
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • شهر و حیات مدنی