Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین نظری یکشنبه شب در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۱ هزار و ۲۲۴ بازرسی توسط بازرسان این سازمان انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود: در این مدت نیز هشت هزار و ۲۰۰ پرونده تخلف در این استان تشکیل شده است.

وی سرانه مصرف روغن در بخش خانوار و صنعتی استان را ۱۰۰ کیلوگرم دانست و ادامه داد: روزانه ۲۷۰ تا ۲۸۰ هزار تن روغن در بازار استان خوزستان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: امسال میزان ورود ماده اولیه روغن به کشور بیش از ۴۰ درصد کاهش یافت و این امر موجب کاهش تولیدات کارخانجات تولید روغن شده است.

نظری با اشاره به اینکه دو کارخانه داخل استان روغن مورد نیاز خوزستان را تأمین می‌کنند، گفت: بنکداران در استان می‌توانند برای فروش و توزیع روغن به سازمان صمت مراجعه کنند.

وی افزود: به علت مشکل کمبود روغن در بازار مصرف، شرکت‌های تولیدی اقدام به توزیع در شهرهای اطراف کارخانه خود کرده‌اند و به همین دلیل توزیع برندهای مختلف روغن در بازار کم شده است.

کد خبر 5124478

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت خوزستان روغن نباتی کالاهای اساسی ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه ایام فاطمیه شیراز شهرکرد گرگان عکس استانها شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا شهرستان کرج بوشهر آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید