Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:18:28 GMT

۱۵۰۰ مسکن برای ایثارگران گیلان احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۶۲۶۹

۱۵۰۰ مسکن برای ایثارگران گیلان احداث می‌شود

گروه استان‌ها- استاندار گیلان با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در تامین ۱۵۰۰ مسکن برای جامعه ایثارگری گیلان گفت: تکریم خانواده های شهدا مورد توجه باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع صبح امروز در جلسه مشترک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گیلان در سالن غدیر استانداری اظهار داشت: دوران‌ دفاع مقدس برگ ذرینی از تاریخ این کشور است که خلق حماسه‌های بزرگ را در درون خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت بزرگداشت دوران دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های این دوره پُرافتخار به نسل آینده خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت همواره در تاریخ این کشور وجود داشته و امروز هم در جای جای این مرز و بوم هویداست‌.

زارع جلوه‌های ایستادگی ملی و مقاومت مردم کشورمان را مورد توجه قرار داد و گفت: انسجام، وحدت، همدلی و مقاومت رمز موفقیت‌ در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در دوران حماسه‌ساز دفاع مقدس بوده و قطعاً امروز هم با همین ایستادگی و مقاومت می‌توانیم بر تحریم‌های ظالمانه فائق آمده و از این مسیر به سربلندی عبور کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان: حل مشکلات ایثارگران را وظیفه خود می‌دانیمتازه‌ترین وضعیت شیوع کووید 19 در گیلان| 8 شهر در وضعیت نارنجی / مسافران جز به اضطرار به گیلان سفر نکنند + جدول69 کارگاه حرفه‌آموزی در 13 زندان‌ گیلان برگزار شد

نماینده عالی دولت در استان گیلان به ضرورت تکریم کسانی‌که در خلق ارزش‌ها موثر بودند تاکید و اظهار داشت: هر ساله برنامه‌های دهه فجر را با تکریم و ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز می‌کنیم البته امسال هم لازم است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی برنامه‌ها در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به طرح تکریم مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز وفات حضرت‌ام‌البنین(س) تصریح کرد: این برنامه نیز باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تعداد کم برگزار شود البته کنگره جانبازان و شهدای زن ایثارگر گیلان را در پیش داریم که با هماهنگی صدا و سیمای مرکز استان به‌صورت تلویزیونی برگزار شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه اجرای دولت الکترونیک، انجام استعلامات به‌صورت الکترونیکی و دیجیتال در جریان مقابله با کرونا موردتاکید دولت بوده است ابراز داشت: در راستای اجرای تفاهم‌نامه تامین مسکن جامعه ایثارگری گیلان باید از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی، سپاه و راه‌ و شهرسازی و دیگر دستگاه‌ها استفاده شود.

زارع خواستار پیگیری‌های مکرر و تشکیل جلسات منظم برای اجرای مفاد تفاهم‌نامه ساخت هزار و 500 مسکن برای جامعه ایثارگری گیلان شد و اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای ایثارگران جزو دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است و در واگذاری زمین‌های مدنظر به بنیاد شهید نیز همه دستگاه‌ها باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان افزود: برای تامین مصالح موردنیاز تفاهم‌نامه مذکور، همکاری دستگاه‌های اجرایی با امور عمرانی استانداری ضرورت دارد و از ظرفیت سپاه و سایر دستگاه‌ها برای اجرای مفاد این تفاهم‌نامه استفاده می‌شود‌ و بانک کشاورزی نیز تا نیمه اسفند تسهیلات 7 میلیاردی را اعطا کند.

انتهای پیام/612/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تفاهم نامه دستگاه ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی، سید امیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری بنیاد رودکی، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و داریوش بارانی شهردار خرم آباد، در جلسه مشترکی تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه بنیاد رودکی و شهرداری خرم‌آباد را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه ارکستر سمفونیک تهران، سمفونی فلک‌الافلاک، اثر استاد کامبیز روشن روان را با مشارکت بنیاد رودکی، شهرداری خرم‌آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در محوطه قلعه فلک الافلاک اجرا می‌کند.

گفتنی است جزئیات این برنامه متعابقا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود