Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حدائق در دیدار با جمعی از مبلغین گروه تبلیغی امیرالمومنین(ع) قم که در مدرسه منصوریه برگزار شد، در خصوص اهمیت تبلیغ اظهار کرد: رسول خدا(ص) در اعزام حضرت علی(ع) به یمن فرموده اند «ای علی به خدا سوگند اگر یک نفر توسط شما با حق و حقیقت با خدا آشنا شود برای شما بهتر است از آنچه که خورشید بر آن می تابد و غروب می کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تصریح اینکه کار جهادی تبلیغ باید عمومیت پیدا کند، اضافه کرد: در جلسه ای که با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی در قم برگزار شد عرض کردم نگاه تبلیغی قم باید تغییر پیدا کند و روش ما باید همانند روش رسول الله(ص) شود، امیرالمومنین(ع) می فرماید، پیامبر چهره به چهره و خانه به خانه دنبال مردم بود.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز بیان کرد: دشمن فرصت حضور در مجالس را از بسیاری سلب کرده است، برخی دیگر در مجالس و و مراسم حضور پیدا نمی کنند و یکی از دلایل آن فضای مجازی است، در حالی که حضور چهره به چهره بسیار تاثیرگذار است.

وی بر حضور و مشارکت تبلیغی حضوری در میان مردم تاکید کرد و افزود: روحانیت باید در دسترس مردم باشد، به این معنا که مردم باید در زمان مشکلات روحانیت را کنار خود ببینند، باید نگاه مردمی بودن پر رنگ شود که با همین انگیزه و هدف بنای خیر موسسه امام هادی کانون انس با فطرت در بلوار چمران بنا نهاده شد که تا به امروز 600 هزار جلسه مشاوره رایگان به همشهریان توسط اعزه روحانیت داده شده است  

حجت الاسلام و المسلمین حدائق همچنین به فعالیتهای قرارگاه تبلیغی عمار منصوریه اشاره و خاطرنشان کرد: در پایان هر هفته حدود 60 نفر از مبلغین این حوزه به روستاهای اطراف و مناطق محروم رفته و به تبلیغ دین مبین اسلام می پردازند.

وی گفت: علاوه بر ترویج معارف اهل بیت(ع) مبلغین قرارگاه عمار همچنین اقدام به فعالیتهای جهادی در ایام کرونایی از قبیل تهیه و توزیع بسته های معیشتی، تغسیل اموات کرونایی و مرمت مساجد، حسینیه ها و ساخت سرویس بهداشتی وحمام در روستا ها کرده اند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مبلغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند