Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد روزبهانی سرپرست اداره کل تشکل های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی اظهارکرد: توجه به اقطاب اثر گذار فرهنگی یکی از مهم ترین تحولات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکل های دانشجویی از اقطاب فرهنگی اثر گذار است که برای ارتقای فعالیت آن ها، آیین نامه ارتقا فعالیت های تشکل های دانشجویی تبیین شده است.

وی افزود: نقش معاونان فرهنگی و دانشجویی در این آیین نامه با عضویت در هیئت تشکل ها جدی تر شده است. همچنین باتوجه به این که گروه های دیگر دانشجویی در دانشگاه مورد توجه معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدها قرار گرفته اند، تشکل های دانشجویی نیز در این آیین نامه مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

روزبهانی ادامه داد: با توجه به شرایط کشور و شیوع کرونا، زیر ساختی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات تشکل های دانشجویی تهیه شده است و سامانه ای برای جمع آوری و دستیابی به اطلاعات تشکل ها و در دسترس قرار گرفته است. 

سرپرست اداره کل تشکل های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: تاکنون ۱۳۲ تشکل دانشجویی و ۶۰ تشکل استادی در این سامانه ثبت شده است و ۲۳ تشکل هنوز ثبت نشده اند.

روزبهانی با اشاره به فعالیت دو نوع تشکل فعال و غیرفعال در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تشکل های فعال از تابستان سال گذشته انتخابات برگزار کرده اند؛ تشکل های غیر فعال تشکل هایی هستند که مجوز فعالیت به آن ها داده شد اما بازه زمانی انتخابات آن ها بسیار طولانی شده است.

وی با بیان این که تشکل های غیر فعال شناسایی و لغو امتیاز می شوند، افزود: باید صورت جلسه هیئت نظارت اعلام و به تشکل ها ابلاغ شود که مجوز فعالیت نخواهد داشت. تشکل های فعال وظیفه دارند که هرچه زودتر انتخابات برگزار کنند.

روز بهانی در پایان با اشاره به سامانه امتداد خاطرنشان کرد: سامانه امتداد به عنوان یک سامانه مادر است که تمام اطلاعات تشکل ها باید در آن ثبت شود؛ تشکل های دانشجویی می توانند بدون هیچ گونه منعی و با رعایت پروتکل های بهداشتی انتخابات را برگزار کنند.


انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1087685 برچسب‌ها محمد روزبهانی دانشگاه آزاد اسلامی تشکل‌های دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمد روزبهانی دانشگاه آزاد اسلامی تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تشکل های دانشجویی فرهنگی و دانشجویی تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه گفت: پایگاه‌ها در سطح دانشگاه باید احیا شود و تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: احیای پایگاه‌ها در سطح دانشگاه اولین مطالبه‌ی من از شما است.

مسئول بسیج دانشجویی ادامه داد: تشکیلات‌سازی، شبکه سازی و جریان سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

نصیرزاده با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه‌ی بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

مسئول بسیج دانشجویی در پایان ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه‌ی آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

هوتن حسابی مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در ادامه گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در این مدت و با حفظ روحیه‌ی بسیجی و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حرکت برنامه‌های تأثیرگذاری را در سطح استان اجرا کرده است.

در این جلسه اعضای شورای حوزه و پایگاه‌ها به بیان نظرات و برنامه‌های خود در ماه‌های آینده پرداختند و در پایان نیز از خادمین کاروان شهید عباس دانشگر که در اردوی راهیان نور حضور فعال و مؤثر داشتند تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی