Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت اللهی گفت: ۱۰ موکب شهادت حضرت زهرا (س) توسط بسیجیان حوزه ۲ بسیج «امام حسن مجتبی (ع)» ناحیه مقاومت «احمد بن موسی (ع)» برپا شد.

«سید محمدمهدی نعمت اللهی»، با اشاره به برپایی 10 موکب شهادت حضرت زهرا (س) توسط بسیجیان حوزه 2 بسیج «امام حسن مجتبی (ع)» ناحیه مقاومت «احمد بن موسی (ع)»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: در ایام شهادت حضرت زهرا (س) و با رعایت دستور العمل های بهداشتی مقابله با کرونا، شیوه جدیدی از تکریم این بانوی 2 عالم (س) با خدمت رسانی به مردم اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرهنگی هنری حوزه 2 بسیج «امام حسن مجتبی (ع)» ناحیه مقاومت «احمد بن موسی (ع)» اظهار کرد: در این راستا بسیجیان حوزه 2 با برپایی تعدادی موکب در محدوده استحفاظی خویش و اجرای برنامه های خدمت رسانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به پاسداشت و تکریم شخصیت حضرت زهرا (س) پرداختند.

وی افزود: در این موکب ها بسیجیان و اهالی مسجد با توزیع بسته های بهداشتی و توزیع غذای گرم به صورت بسته بندی و همچنین مواد غذایی به رهگذران و کسبه محله، ارادت خود را به خاندان ائمه اطهار (ع) نشان داده و خدمات خود را به مردم عرضه داشتند.

نعمت اللهی گفت: این موکب ها که به صورت محله و مسجد محوری برپا شده از سه روز قبل از شهادت تا یک روز بعد از سالروز شهادت برپا شده و مقرر شده است که کمک های مردمی نیز در قالب کمک مومنانه جمع آوری شده و سپس بین نیازمندان تحت پوشش توزیع شود.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس مراسم عزاداری فاطمیه دوم دهه فاطمیه دوم ایام فاطمیه دوم فاطمیه دوم ایام فاطمیه س فاطمیه برنامه های ایام فاطمیه شهادت حضرت زهرا س مراسم سوگواری حضرت زهرا س ایام فاطمیه حضرت زهرا س سپاه ناحیه احمد بن موسی ع شیراز شیراز شهادت حضرت زهرا امام حسن مجتبی بسیجیان حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می‌شود امام جماعت این مسجد به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص واکنشی نشان نداده‌اند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان