Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: در راستای ارتقاء سلامت شهروندان و در ادامه تشدید بازرسی های سرزده از مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی، ۳۶۰کیلوگرم فاسد کشف و ضبط شد.

«غلام رضا منصوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این مواد کشف شده فاسد و غیرقابل مصرف شامل مواد غذایی، مواد لبنی و اقلام بهداشتی بودند که در هفته جاری توسط همکارن ما جمع آوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در راستای مقابله باکووید ۱۹تاکنون بازدید سرزده از اماکن مخلف در دستور کار کارشناسان بهداشت محیط شهرستان دهلران قرار گرفته که از ابتدای سال تاکنون  بیش از 750کیلو گرم مواد غذایی فاسد جمع آوری شده است.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران تصریح کرد: شهروندان علاوه بر توجه به تاریخ تولید و انقضا مصرف، هرگونه تخلف و مشکل بهداشتی، موادغذایی مشکوک و فاسد در اماکن عمومی، رستوران ها، اغذیه فروشی و مراکز تهیه و توزیع غذا با شماره تلفن 190یا با شماره 08433720500تماس  بگیرند تا بازرسان این شبکه در کوتاه ترین زمان ممکن مورد برسی قرار دهند.

 

وی یادآورشد: با آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، بیش از ۴۸۶ مورد بازدید مشترک از مراکز عرضه مواد غذائی و اماکن عمومی صورت گرفته و در این بازدیدها تعداد ۱۱۰مورد اخطار و ۳ مورد پلمب  صورت گرفته است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: هدف ما سلامت مردم است،با واحدهای صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد قانونی خواهد شد.

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد دهلران شهرستان دهلران مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن