Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: از امروز تا روز چهارشنبه جو پایدار است.

وی افزود: بر این اساس آسمان در اکثر نقاط استان اصفهان صاف تا کمی ابری، همراه با افزایش ابر و وزش باد در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به وزش باد در سطح زمین شرایط برای انباشت آلاینده‌ها مانند هفته گذشته مهیا نیست، ادامه داد: البته ممکن است در برخی از ساعات وضعیت کیفی هوای اصفهان به شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس برسد اما وضعیت ناسالم برای عموم پیش بینی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پایداری نسبی هوا تا اواسط روز چهارشنبه ادامه دارد، تصریح کرد: بر این اساس از چهارشنبه تا پنجشنبه موج ناپایدار جوی بر روی استان اصفهان فعال می‌شود.

سیدان با بیان اینکه این موج ناپایدار در اکثر مناطق استان به صورت وزش باد خود را نشان می‌دهد، ابراز داشت: این سامانه در غرب و جنوب استان نیز بارش‌های پراکنده‌ای به صورت باران و برف را به همراه دارد.

وی افزود: این موج ناپایدار از اواخر روز پنجشنبه و اوایل روز جمعه از استان خارج خواهد شد.

رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه با خروج این سامانه کاهش دما را شاهد خواهیم بود، ادامه داد: این در حالی است که از ابتدای هفته دمای هوا روند افزایشی را داشته است.

وی با بیان اینکه دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات بین ۱۶ و منفی سه درجه سانتی‌گراد در نوسان است، ابراز داشت: در این بازه زمانی خور و بیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و فرودگاه اصفهان با دمای هشت درجه سانتی گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان شناخته می‌شود.

کد خبر 5124529

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی اصفهان پیش بینی وضعیت هوا ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه شیراز ایام فاطمیه شهرکرد گرگان عکس استانها شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا شهرستان کرج آلودگی هوا بوشهر استان اصفهان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم هوای گرم تا روز چهارشنبه در تمامی مناطق استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در روز پنجشنبه بر میزان ابرها افزوده شده و به ویژه در مناطق مرکزی استان وزش باد تند انتظار می رود.

وی افزود: ازحوالی ظهر جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به منطقه و همراهی با شرایط فصلی و محلی، در اکثر مناطق استان بارش باران توام با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه با توجه به رگباری بودن بارندگی، سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست، ادامه داد: در مدت فعالیت این سامانه کاهش دمای هوا نیز از پدیده‌های دیگر خواهد بود.

کوهی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه تا اواخر وقت شنبه تداوم خواهد داشت، همچنین تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6092382

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه