Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های رژیم صهیونیستی از امضای نخستین یاداشت تفاهم همکاری بین بانک رژیم صهیونیستی و بزرگ‌ترین بانک بحرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شسبتان به نقل از المیادین، بانک «لیئومی اسرائیل»اعلام کرد: این بانک یاداشت تفاهم همکاری را با بانک ملی بحرین که یکی از بزرگ‌ترین بانک های بحرین است، امضاء کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: این یاداشت تفاهم درچارچوب ادامه توافق‌نامه های همکاری اضافی است که اخیرا بانک لیئومی با بانک های مهم امارات امضا کرده است.

 

این رسانه ها اعلام کردند: توافقنامه عادی سازی روابط بین تل آویو و منامه اجازه اجرای روابط اقتصادی بین دو طرف را می دهد.

 

به موجب این یاداشت تفاهم؛ دو طرف بایکدیگر توافق کردند تا برای تجهیز مشتریانشان بستر بانکی بین دو طرف برای تجارت، بانکداری، سرمایه گذاری، ارزهای خارجی و گردش اوراق بهادار فراهم کنند.

 

رسانه های صهیونیستی گزارش داد: پیش بینی می شود که این توافق نامه همکاری بین بخش های تجاری در این منطقه با تمرکز بر فناوری مالی، سرمایه گذاری، ارتباطات، پزشکی و به طور کلی فناوری بالا تقویت شود.

 

«عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین به همراه یک هیئت صهیونیستی به ریاست «مئیر بن شبات» مشاور امنیت ملی این رژیم  در اکتبر 2020 میلادی در منامه بیانیه مشترک برقراری روابط را امضا کرد.

منامه و تل آویو در 15 سپتامبر 2020 میلادی با حضور آمریکا توافقنامه عادی سازی روابط را امضاء کردند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: بانک بحرین رژیم صهیونیستی یاداشت تفاهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، بانک مرکزی افغانستان امروز در خبری از دیدار حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس نمایندگی سیاسی ایران در کابل با « هدایت الله بدری » رئیس بانک مرکزی افغانستان خبر داد و اعلام کرد: در این دیدار توسعه همکاری های تجاری و بانکی میان ایران و افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
بدری، توسعه همکاری های بانکی و تجاری با ایران را حایز اهمیت دانست و گفت: افغانستان در چارچوب قوانین و مقررات برای تقویت روابط بانکی از هیچ گونه همکاری دریغ نخواهدکرد.
رئیس بانک مرکزی افغانستان، همکاری های مناسب بانکی میان دو کشور را زمینه ساز تسهیل تجارت برای بازرگانان دو کشور دانست و گفت: بانک مرکزی افغانستان متعهد است زمینه ارائه خدمات بانکی مطابق با معیارهای جهانی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی