Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@21:22:01 GMT

توقیف گازوئیل های قاچاق قبل از رسیدن به مقصد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۶۹۴۹

توقیف گازوئیل های قاچاق قبل از رسیدن به مقصد

توقیف گازوئیل های قاچاق قبل از رسیدن به مقصد

 

داریوش سرگلزایی" فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار فارس، در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی" گشت" در محور" سراوان – خاش" به یک دستگاه تریلی نفتکش مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو بیش از 29 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: در این رابطه ضمن توقیف کامیون مذکور یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سرگلزایی با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان، پدیده قاچاق سوخت و کالا را یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.#

 

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق توقیف خودرو سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا دو جوان متخلف ۳۰ و ۳۵ ساله دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری