Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم جدید لیام نیسون به نام تیرانداز توانست در تعطیلات آخر هفته ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش داشته باشد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از هالیوود ریپورتر، آخرین فیلم اکشن و تریلر «لیام نیسون» به نام The Marksman در افتتاحیه خود در ایام تعطیلات مارتین لوتر کینگ توانست 3 میلیون و 700 هزار دلار فروش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم توسط «رابرت لورنز» همکار دیرینه «کلینت ایستوود» ساخته شده است و نیسون در آن به عنوان یک دامدار آریزونایی و تفنگدار سابق، پسر جوانی را از چنگ یک صاحب امتیاز تجاری مکزیکی نجات می‌دهد. کمپانی سازنده این فیلم Open Road است که فیلم قبلی نیسون را که در دوران کرونایی اکران شد نیز تولید کرده است.

مطابق سایت PostTrak با توجه به تعطیلی گسترده سینماها این فیلم در جنوب آمریکا فروش بهتری را تجربه کرد و در آن افراد مسن‌تر با سن بالای 45 سال که شامل 33 درصد از خریداران بلیط  بودند، بلیط خریدند.

این فیلم در حال حاضر در جدول فروش رتبه اول را به خود اختصاص داده است و بعد از آن انیمیشن کرودز: عصر جدید و در رتبه سوم فیلم زن شگفت‌انگیز 1984 قرار دارد.

انیمیشن کرودز: عصر جدید، بعد از 8 هفته فروش در کل 40 میلیون دلار فروش کرد که از این مقدار 2 میلیون و 900 هزار دلار برای فروش پایان هفته قبل بود. این انیمیشن در فروش جهانی خود نیز 134 میلیون دلار فروش کرد.

زن شگفت‌انگیز نیز در فروش جهانی خود توانسته است 141 میلیون دلار فروش داشته باشد که از این میزان فروش 106 میلیون دلار آن متعلق به بازارهای جهانی است.

فیلم اخبار دنیا نیز توانست در جایگاه چهارم با چهار روز فروش خود در پایان هفته و تعطیلات یک میلیون و 300 هزار دلار  و در کل 8 میلیون و 700 هزار دلار فروش داشته باشد.

فیلم شکارچی هیولا در جایگاه پنجم توانست یک میلیون و 100 هزار دلار فروش داشته باشد و تا دوشنبه در کل 9 میلیون و 200 هزار دلار فروش داشته باشد.

توکلی: مهران بچه‌های امروزی را با دهه شصتی‌ها آشنا می‌کند/ پسری که در جنگ برای پدرش همسر پیدا می‌کند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیلم سینما فیلم سینما هزار دلار فروش داشته میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «محسن خجسته‌مهر» امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، با بیان اینکه امروز یکی از رویداد‌های مهم اقتصادی صنعت نفت با مشارکت مردم را شاهد هستیم، گفت: برای تحقق برنامه‌های تولیدی باید سرمایه‌گذاری مستقیم و غیرمستقیم انجام دهیم که در دولت سیزدهم این کار زیربنایی در حال انجام است.

وی افزود: پیش‌تر تنها شرکت‌های اکتشاف و تولید می‌توانستند در صنعت نفت سرمایه‌گذاری کنند، اما با ابتکار وزیر نفت و هماهنگی لازم با دولت قرار شد پتروشیمی‌ها نیز در بالادست صنعت نفت حضور یابند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به امضای قرارداد توسعه میدان مشترک آزادگان به ارزش ۱۱ میلیارد ۵۰۰ میلیون دلار و دیگر میدان‌ها در مجموع به ارزش ۱۳ میلیارد ۵۰۰ میلیون دلار با حضور بانک‌ها گفت: به‌تازگی با امضای قرارداد فشارافزایی، وزارت نفت نشان داد که می‌تواند کار‌های بی‌نظیری در این صنعت انجام دهد.

خجسته‌مهر با تأکید بر اینکه با نهایی و اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌های امروز بیش از ۱۶ مخزن گازی کشور توسعه می‌یابد، گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۲۷ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید در چهار استان نفت و گازخیز کشور اضافه می‌شود.

وی سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در بخش بالادستی صنعت نفت را قراردادی برد - برد برای شرکت ملی نفت ایران و آنها دانست و گفت: مردم به‌عنوان سرمایه‌گذاران اصلی پتروشیمی‌ها و هلدینگ‌ها با این تفاهم‌نامه‌ها در طرح‌های بالادستی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم سالانه به‌طور میانگین یک میلیارد ۶۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده است، درحالی‌که در ۲.۵ سال عمر دولت سیزدهم این رقم به سالانه ۶ میلیارد ۳۰۰ میلیون دلار رسیده و درمجموع ۱۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده که بخش قابل‌توجهی از این سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی بوده است.

 

دیگر خبرها

  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • تجارت ۱.۳ میلیارد دلاری ایران و ترکیه در ۳ ماهه ۲۰۲۴
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • خفاش شگفت‌انگیز 6 گِرمی که زیر «برگ» زندگی می‌کند(+عکس)
  • تصاویر شگفت‌انگیز جیمزوب از سحابی سر اسب 
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!