Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه یکی از نیازهای اکثر شرکت ها، ادارات، طلافروشی ها، مطب پزشکان و دفاتر وکالت ریموتی کردن درب ورودی اتاق مدیر عامل و یا منشی می باشد.

امروزه یکی از نیازهای اکثر شرکت ها، ادارات، طلافروشی ها، مطب پزشکان و دفاتر وکالت ریموتی کردن درب ورودی اتاق مدیر عامل و یا منشی می باشد.

این کار به کمک قفل ریموت دار درب ضد سرقت و یا چوبی به راحتی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
زمانی که مدیر و یا منشی مشغول کار خود هستند این محصول به آنها کمک می کند تا خیلی راحت از پشت میز کارشان توسط فشردن دکمه ریموت درب را باز نمایند. برای معرفی کامل این محصول تا انتهای خبر با ما باشید... قفل مقابل برقی ریموت دار چیست؟ پکیج قفل مقابل برقی ریموتی درب چوبی و ضد سرقت شامل یک عدد قفل مقابل برقی + یک عدد رسیور قفل برقی + دو عدد ریموت می باشد. قفل برقی که داخل این پکیج قرار گرفته است با توجه به چوبی و یا ضد سرقت بودن درب مورد نظر شما متفاوت می باشد.

تنها تفاوت قفل برقی درب ضد سرقت با قفل برقی درب چوبی، بزرگ تر بودن سایز برش روی قاب آهنی در مدل ضد سرقت است. چون توپی های درب ضد سرقت اندازه ی بزرگتری نسبت به توپی های درب چوبی دارند این برش باید کمی بزرگتر باشد تا حین قفل کردن درب توسط کلید، توپی ها بتوانند به راحتی داخل آن حرکت نمایند و در حفره ای که روی چارچوب تعبیه شده است درگیر شوند. قفل مقابل برقی با نام های دیگری مثل قفل برقی درب چوبی و ضد سرقت، قفل مغزی برقی، قفل برابری الکتریکی و قفل لادری هم شناخته می شود که در این مقاله از این عناوین هم استفاده شده است. رسیور قفل برقی شامل یک عدد گیرنده ۴۳۳ مگاهرتز و یک عدد ترانس تغذیه می باشد که می توانید ۴۰ عدد ریموت روی آن ذخیره نمایید. البته همانطور که بیان شد داخل این پک فقط دو عدد ریموت قرار دارد و اگر نیاز به ریموت های بیشتری دارید می توانید با کلیک روی عبارت ریموت درب پارکینگ انواع مختلف آن را خریداری نمایید. رسیور قفل برقی دارای دو رشته سیم ورودی است که برای راه اندازی باید آن را به برق ۲۲۰ ولت شهر متصل کنید. دو رشته خروجی رسیور قفل برقی دارای ولتاژ ۱۲ ولت AC است که با هر بار استفاده از ریموت، این ولتاژ به بوبین قفل برابری الکتریکی نصب شده روی چارچوب اعمال می گردد.

آموزش نصب قفل مقابل برقی ریموت دار برای نصب قفل مقابل برقی ریموت دار نیاز به ابزارهایی همچون دریل و سنگ فرز دارید. برای انجام این کار ابتدا باید بتوانید مقابل برقی را روی چارچوب نصب کنید. شاید بتوان گفت مهم ترین قسمت کار همین مرحله می باشد. پیشنهاد می کنیم قبل از انجام این مرحله با سرچ عبارت "آموزش نصب قفل مقابل برقی" در گوگل، کلیپ های آموزشی موجود در وب سایت شرکت کلیتک را مشاهده نمایید. انواع مقابل برقی را از این لینک ببینید: https://shorl.com/hystejiprepryfre برای نصب قفل مقابل برقی ابتدا باید قاب فلزی که روی چارچوب قرار گرفته است را باز کنید. سپس حفره ای که روی چارچوب برای قرار گرفتن زبانه درب تعبیه شده است را به اندازه ی بوبین قفل لادری برش دهید و گشاد تر کنید تا بتوانید بوبین را به راحتی داخل آن جایگذاری نمایید. بعد از انجام این کار می توانید با پیچ کردن بدنه فلزی قفل برقی را روی چارچوب فیکس کنید. مرحله بعد نصب رسیور قفل برقی می باشد. طبق تجربه در ساختمان هایی که کارشان به پایان رسیده است بهترین جا برای قرارگیری رسیور قفل برقی، داخل اتاق و کنار چارچوب می باشد. چون در این حالت کار نصب راحت تر انجام می شود و محیط نصب کمتر تخریب می گردد. البته بهتر است مکان نصب را جایی انتخاب کنید که به برق ۲۲۰ ولت شهر هم دسترسی داشته باشید. معمولاً در کنار هر دری کلید و پریز قرار دارد و این فضا مورد مناسبی برای نصب می باشد.

بعد از پیدا کردن چنین مکانی ابتدا فکری برای رساندن دو رشته ی خروجی دستگاه به قفل مقابل برقی که روی چارچوب قرار گرفته است بکنید. اکثر برق کارها توسط یک مته ی بلند سوراخی از روی چارچوب (محل نصب مقابل برقی) به مکانی که رسیور نصب می گردد (کنار چارچوب درب) ایجاد می کنند و دو رشته سیم خروجی رسیور را از طریق این کانال به قفل برقی که روی چارچوب نصب شده است می رسانند. مرحله بعد وصل کردن دو رشته سیم ورودی رسیور قفل برقی به برق ۲۲۰ ولت شهر می باشد. بعد از انجام این کار دستگاه روشن خواهد شد و شما می توانید خیلی راحت توسط هر ریموت ۴۳۳ مگاهرتز مثل ریموت کرکره برقی درب را باز نمایید. با هر بار استفاده از ریموت، لبه ی متحرک قفل مقابل برقی ریموت دار یک بار به حالت خلاصی می رود. در این حالت اگر فشار کمی به درب وارد نمایید خیلی راحت می توانید درب را باز کنید. زمانی که درب را می بندید مجدداً مقابل برقی قفل خواهد شد. این پکیج با القابی مثل قفل برقی طلا فروشی، قفل ریموت دار اتاق مدیر، قفل ریموتی درب ورودی، قفل درب اتاق ریموت دار، قفل منشی و ... در بازار شناخته می شود. امیدواریم خواندن این مقاله اطلاعات جدیدی به دانسته های شما افزوده باشد. ممنون از همراهی شما.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: درب ضد سرقت قفل برقی روی چارچوب درب چوبی دو رشته ضد سرقت یک عدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود

شهردار اراک گفت: اولین تاکسی برقی تا انتهای هفته به‌عنوان نمونه از شرکت ایران خودرو وارد اراک خواهد شد اما این خودرو ایرانی نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی عصر امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در صحن علنی شورا ضمن گرامیداشت روز ملی شوراها اظهارکرد: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان فرصت مغتنمی است و بر این اساس امید است با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم ساخته باشیم.

وی افزود: شوراها نسبت به سنوات گذشته ارتقا پیدا کرده‌اند و در عموم مسائل شهری و مدیریت شهری حضور و ظهور قوی‌ای دارند.

شهردار اراک تصریح کرد: در این دوره که مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به تفکری واحد و منسجم برای اداره شهر رسیده‌اند، تحولی در خدمت‌رسانی به شهروندان رقم خواهد خورد.

محمودی افزود: اولین تاکسی برقی تا انتهای هفته به‌عنوان نمونه از شرکت ایران خودرو وارد اراک خواهد شد اما این خودرو ایرانی نیست.

وی با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های شهرداری هم درگیر عملیات انتقال خطوط مخابرات، آب و برق قرار دارد، گفت: دستگاه‌های حفار باید بتوانند به عملیات عمرانی خود ادامه دهند تا خدمات ارزنده‌ای به همشهریان ارائه کنند.

شهردار اراک اظهارکرد: در مورد برنامه بازآفرینی شهری در منطقه باغ خلج پروژه کلید به کلید تعریف شده است اما عملاً قابل اجرا نیست چرا که اندازه و ارزش واحد اهدا شده به فرد با ارزش واحد فردی که برای بازآفرینی داده شده قابل مقایسه نیست.

محمودی اضافه کرد: شهرداری با توجه به سیاست‌های شورا دراین دوره و در دوره قبل، آمادگی دارد که مداخله ای در این پروژه داشته باشد زیرا بعد از ۱۵ سال پروژه مهر و ماه، در نهایت برای مردم آن منطقه ۵۲ واحد طرح کلید به کلید به‌دست آمده که در اجرای آن مشکلاتی وجود دارد.

وی ادامه داد: پیشنهاد شهرداری این است که این ۵۲ واحد به‌صورت شناور در اختیار شهرداری قرار گیرد تا افرادی که صاحب امتیاز هستند، به یک بلوک خاص با توجه به اسناد قانونی و قابل اجرا در این منطقه انتقال پیدا کنند.

شهردار اراک گفت: املاک شهرداری برای دومین بار در سامانه مناقصات و مزایده‌ها برای فروش با همان قیمت‌های کارشناسی قبلی قرار گرفته است.

محمودی با اشاره به اجرای خط انتقال پساب لوله‌گذاری‌های سایز ۵۰۰ در پشت اتوبوسرانی و جهاد نصر و ترمیم خط روبروی دانشگاه پیام نور هم گفت: در این راستا از ۹ حوضچه لازم برای طرح انتقال پساب که دو مورد آن انجام شده بود، دو مورد دیگر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در مجتمع تجاری آفتاب در مجموع آیتم‌هایی که صورت گرفته ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در طبقه آخر که مخصوص بازی‌های کودکان است تغییری صورت گرفته و سالن اجتماعات که در این طبقه در نظر گرفته شد به طبقات پایین انتقال داده می‌شود و فضای بیشتری برای بازی کودکان اختصاص پیدا می‌کند.

شهردار اراک افزود: تفاهم‌نامه‌ای که سال گذشته به تصویب شورای شهر هم رسید با شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با شهرداری تهران امروز به امضای شهردار تهران رسید و ما می‌توانیم از طریق ترک تشریفات با همین شرکت وارد انجام قرارداد شویم.

محمودی با بیان اینکه تکمیل پل شهدای اصناف و دور برگردان مد نظر آن به دو تا سه ماه آینده زمان نیاز دارد زیرا بعضی از دسترسی‌ها از جمله ورودی نمایشگاه، ترافیک میدان امام خمینی (ره (را کاهش می‌دهد در نظر گرفته شده است، ادامه داد: ورودی نمایشگاه و دسترسی آن از گوشه میدان امام خمینی (ره) بسته خواهد شد، در طرح میدان امام خمینی (ره) می‌توان اینگونه گفت که استانداردترین شرایط از نظر ورودی و خروجی و دسترسی‌ها را در نظر گرفته شده را داراست.

شهردار اراک گفت: امسال افتتاح پروژه‌های شهرداری شامل بلک باکس، زمین‌های چمن و غیره را خواهیم داشت که با برنامه زمانبندی شده در اختیار شورای شهر قرار خواهد گرفت و شهرداری آمادگی لازم برای افتتاح از این ماه را دارد.

کد خبر 749168

دیگر خبرها

  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟