Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@17:25:45 GMT

پیدا شدن جسد کودک گمشده در تربت‌جام

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۷۳۸۸

پیدا شدن جسد کودک گمشده در تربت‌جام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صداوسیما، سعید شیری افزود: شنبه شب (۲۷ دی) گزارشی مبنی بر مفقودی کودک ۵ساله دریافت شد که بلافاصله تیم عملیاتی ۱۷ نفره از هلال احمر فریمان و تربت جام به همراه نیروهای مردمی به محل اعزام شدند. این تیم با دو قلاده سگ زنده‌یاب در منطقه حضور یافت و طی هشت ساعت جست‌وجو متاسفانه کودک مفقود شده پیدا نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ادامه عملیات جست‌وجو روز یک شنبه توسط تیم پنج نفره از عوامل به همراه نیروهای مردمی و بسیج ادامه یافت که سرانجام جسد کودک مفقود شده در کانال آب پیدا شد. با حضور عوامل انتظامی برای بررسی بیشتر علت حادثه جسد تحویل مراجع قضایی شد.

این پسربچه به همراه عمویش به یک گاوداری در روستای برات‌آباد رفته بود که با دور شدن از عمویش مسیر را گم و پس از طی حدود ۲ کیلومتر در یک کانال فاضلاب گاوداری سقوط می‌کند.

کد خبر 579798 برچسب‌ها استان خراسان رضوی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از به دانه برای کاهش التهاب گلوی کودک (فیلم) راهکار‌های افزایش هوش عقلی و عاطفی در کودکان (فیلم) چه زمانی باید کلسترول خون کودک را اندازه‌گیری کرد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز