Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:47:36 GMT

نائب‌رئیس سامسونگ محکوم شد/ سقوط سنگین سهام شرکت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۷۳۹۷

نائب‌رئیس سامسونگ محکوم شد/ سقوط سنگین سهام شرکت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، سهام سامسونگ پس از اینکه دادگاه کره‌جنوبی جی وای لی، نایب‌رئیس ۵۲ ساله این شرکت را به جرم دریافت رشوه به ۲.۵ سال زندان محکوم کرد، با سقوط سنگینی روبرو شد.

سهام سامسونگ الکترونیکس، سنگین‌وزن صنعت کره‌جنوبی در معاملات روز دوشنبه بیش از ۴ درصد سقوط کرد اما در ادامه توانست سقوط خود را به ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۵ درصد کاهش دهد. سهام زیرمجموعه‌های این شرکت، سامسونگ سی‌اندتی، ۷.۷۹ درصد سقوط کرد در حالی که صنایع سنگین سامسونگ با سقوط ۳.۳۱ درصدی روبرو شد. و

طبق گزارش رویترز دادگاه عالی کره‌جنوبی آقای لی را در مورد اتهامات دریافت رشوه، اختلاس و پنهان کردن اعمال خلافکارانه، متهم شناخت.

به این ترتیب آقای لی در حالی از تصمیم‌گیری‌های مهم سامسونگ کنار گذاشته خواهد شد که در تلاش بود کنترل شرکت را به دست بگیرد. طبق رأی دادگاه او نمی‌تواند روند انتقال ارث پدری خود را که در ماه اکتبر از دنیا رفته نظارت کند. این روند در به دست آوردن کنترل سامسونگ بسیار حیاتی خواهد بود.

کد خبر 5124537

منبع: مهر

کلیدواژه: سامسونگ پرداخت رشوه کره جنوبی اقتصاد کره جنوبی قیمت دلار قطع برق ویروس کرونا شرکت توانیر قیمت نفت اقتصاد چین وزارت صنعت معدن و تجارت مصرف برق شاخص کل بورس لایحه بودجه ۱۴۰۰ وزارت جهاد کشاورزی وزارت نیرو بانک مرکزی ایران اقتصاد آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد!
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم