Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پومسه به صورت غیرحضوری در بخش انفرادی، ابداعی و تیمی در گروه مردان برگزار شد.

مسابقات در دو مرحله نیمه نهایی و فینال صورت گرفت که قضاوت فینال این دوره از رقابت‌ها روز گذشته (یکشنبه - ۲۸ دی ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار و پومسه‌روهای اصفهانی با ۱۰ مدال طلا، ۳ نقره، ۲ برنز و ۱۰۸ امتیاز قهرمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران با ۴ طلا، ۷ نقره و ۷۴ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و البرز با ۵ نقره، ۵ برنز و ۴۲ امتیاز به مقام سومی رسید. مازندران با یک طلا، یک نقره، ۶ برنز و ۳۹ امتیاز چهارم شد.

تیم های همدان، فارس، خوزستان، خراسان رضوی، سمنان و آذربایجان شرقی به ترتیب در رده پنجم تا دهم قرار گرفتند.

بهترین‌های این دوره از رقابت‌ها به شرح زیر معرفی شدند

بهترین سرمربی: محمدتقی حاتمی (اصفهان)

بهترین داوران: داوود قارداشخانی (زنجان) – عبدالله بینایی (قم)

فنی‌ترین بازیکن: علی سلمانی (اصفهان)

همچنین در رقابت‌های بخش زنان، پومسه‌روهای تهران با ۳ مدال طلا، ۶ نقره، ۲ برنز و ۶۴ امتیاز قهرمان شدند؛ البرز با ۴ طلا، ۲ نقره، ۴ برنز و ۶۰ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و اصفهان با ۴ طلا، یک نقره، ۵ برنز و ۵۹ امتیاز به مقام سومی رسید.

خوزستان با یک طلا، ۲ نقره، ۵ برنز و ۴۱ امتیاز چهارم شد. تیم‌های فارس، گیلان، زنجان، خراسان رضوی، همدان و مازندران به ترتیب در رده پنجم تا دهم قرار گرفتند.

بهترین‌های این دوره از رقابت‌ها به شرح زیر معرفی شدند

بهترین سرمربی: پریسا خانی (تهران)

بهترین داوران: یلدا بشک (آذربایجان شرقی) – گلناز شریفی (تهران)

فنی‌ترین بازیکن: زینب طغیانی (اصفهان)

برچسب‌ها اصفهان فدراسیون تکواندو پومسه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان فدراسیون تکواندو پومسه اصفهان فدراسیون تکواندو پومسه اخبار کنکور رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی خواهر قهرمانی منطقه یک کشور (استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد) به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در این واحد دانشگاهی برگزار شد و پس از انجام بازی‌های دوره‌ای و انفرادی در مسابقات تنیس روی میز بانوان نتایج زیر حاصل شد:

در مسابقات انفرادی: مقام نخست: سیده فاطمه دستغیب از واحد شیراز، مقام دوم: زهرا حبیبی از واحد مرودشت، مقام سوم مشترک: لیلا مختاری از واحد مرودشت و الهام اوکی‌نژاد از واحد شیراز
در مسابقات تیمی: مقام اول را واحد شیراز کسب کرد و مقام دوم به واحد مرودشت رسید و مقام سوم مشترک توسط واحد‌های استهبان و بوشهر احراز شد سرپرست فنی این دوره مسابقات تنیس روی میز به عهده سیده راضیه دستغیب بود.

همچنین در مسابقات بدمینتون خواهران منطقه یک نیز نتایج زیر به‌دست آمد:

 در مسابقات انفرادی: مقام نخست: آذرمیدخت رضایی از واحد مرودشت، مقام دوم: لیلا مختاری از واحد مرودشت و مقام سوم مشترک توسط مریم خیرده و زهرا برزگر از واحد شیراز کسب شد.
در مسابقات تیمی: مقام نخست به واحد مرودشت رسید، مقام دوم توسط واحد شیراز کسب شد و مقام سوم مشترک در اختیار واحد‌های بوشهر و زرقان قرار گرفت. سرپرست فنی این دوره از مسابقات بدمینتون بانوان منطقه یک را خانم لیلا مختاری به عهده داشت.

به گزارش آنا، نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد