Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۰ استان کشور در بودجه ۱۴۰۰ دچار کاهش بودجه شده‌اند و البته استان‌هایی دچار این کمبود اعتباراتند که پیش‌تر استانی محروم محسوب می‌شدند. خبرگزاری میزان - علی اصغر خانی طی نذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقاتی در احکام اصلاح ساختار بودجه کشور رخ داده است که شاخص‌ها بر مبنای محرومیت و نرخ بیکاری در نظر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با این حساب ۲۰ استان کشور در بودجه ۱۴۰۰ دچار کاهش بودجه شده‌اند و البته استان‌هایی دچار این کمبود اعتباراتند که پیش‌تر استانی محروم محسوب می‌شدند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: در حال حاضر بودجه استان‌هایی از جمله کرمانشاه، بوشهر، لرستان، خراسان جنوبی و شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، ایلام، گلستان، گیلان، مازندران و سمنان با کاهش مواجه شده است لذا ما تقاضا داریم این بودجه حداقل مطابق با بودجه امسال تعیین شود چراکه اگر غیر از این شود اعتبارات ۲۰ استان کشور با کاهش شدیدی مواجه خواهد شد.

خانی اظهارداشت: نباید با بودجه سالانه استان‌های محروم بازی شود. بیشتر بخوانید: دعاوی مالی زیر ۵۰ میلیون تومان در شورای حل اختلاف رسیدگی می‌شود انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم ۲۰ استان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.

با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رأی‌گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت و محمدباقر قالیباف، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رأی‌گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم، لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

کد خبر 6092222 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود