Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:24:13 GMT

کمربند شمالی کرج در مراحل پایانی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۷۵۶۶

کمربند شمالی کرج در مراحل پایانی

به گزارش مهر، عزیزالله شهبازی روز دوشنبه در بازدید از روند پیشرفت پروژه کنارگذر شمالی کرج، با اشاره به اینکه این پروژه از اهمیت بالایی برای مردم البرز برخوردار است، افزود: بر این اساس روند تکمیل و تسریع در بهره برداری از آن به جد در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: این پروژه به طول ۱۷.۵ کیلومتر است که توفیق یافتیم مشارکت دولت را نیز در آن جلب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی گفت: تعهدات دولت بلافاصله پس از حضور دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در محل پروژه، تعهدات خود مبنی بر تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار را انجام داد.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی و شهرداری کرج طی تفاهم نامه‌ای به صورت مشترک تکمیل این پروژه را دنبال کردند.

استاندار البرز اضافه کرد: کمربندشمالی کرج در شرایط اقتصادی کنونی متوقف نشد و پروژه در حال پیشرفت است.

وی گفت: شهرداری و شرکت زیرساخت راه‌های کشور طبق زمانبندی مشخص نتوانست اقدام کند و از هفته گذشته که مهندس خادمی معاون محترم وزیر راه و شهرسازی از پروژه دیدن کردند، مقرر شد روند این پروژه حیاتی را هر هفته مورد بازدید قرار دهیم.

شهبازی افزود: شهردار محترم و شورای اسلامی شهر کرج با جدیت درصدد تکمیل این پروژه هستند.

وی عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه تا پایان دولت، تمامی تلاش خود را معطوف کرده ایم تا با اتصال کمربند شمالی کرج به ادامه آزادراه همت در البرز بار ترافیک کاهش یابد و تسهیل در تردد را برای مردم همراه داشته باشد.

کد خبر 5124608

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز شهرستان کرج ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه شیراز ایام فاطمیه شهرکرد گرگان عکس استانها شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا بوشهر شهرستان کرج آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!

به گزارش قدس آنلاین، بدون شک دایی و مهدوی کیا ٢ اسطوره فراموش نشدنی پرسپولیس هستند که آوازه ای جهانی دارند؛ اواسط سال۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری ازبزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

اما نکته عجیب این بود پس از آماده سازی این کار هیچ مدیری رغبت چندانی به استفاده از آن نشان نداد تا این محصول پر سر و صدا خیلی زود از خاطره ها پاک شود.

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • استان البرز یک هزار مدرسه نیاز دارد