Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک به دلیل اخراج در آخرین دیدار تیم‌های خود در فصل گذشته جام حذفی، در مرحله نخست مسابقات امسال محروم هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مرحله اول جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 1400- 1399 از فردا (سه‌شنبه) 30 بهمن آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس نام بازیکنان، مربیان و عواملی که در جام حذفی فصل گذشته با دریافت کارت قرمز محروم شده‌اند و در اولین مسابقه فصل جدید جام حذفی (حتی در صورت حضور در تیمی جدید) محروم هستند، اعلام می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی مرحله اول جام حذفی برگزار شد

اسامی محرومان بر اساس تیم فصل گذشته آنها تنظیم شده که  به شرح زیر است:

یدالله جلالی (سرمربی شهرداری ریگان کرمان)، میلاد طاهری، محمد همتی، کوروش رئیسی (سرمربی) پیام ذرپات اردل، محمد منصوری (سیراف کنگان بوشهر)، یاسر نریمان (اتحاد قلعه رئیسی کهگیلویه و بویر احمد)، محمد متقی‌طلب (مربی سردار جنگل گوراب گیلان)، سپهر نوری‌طلب (سرخپوشان پاکدشت)، حمید قادری، محمد خادمی، فریدون فاتحی (مربی) (اتحاد کامیاران)، مصطفی کیانی( بادران تهران)، بهزاد پشتایم، رسول خطیبی (ماشین‌سازی تبریز)، محمد پاپی، محمدرضا فلاح (تدارکات) حسن خانبان (مربی)، محمد نصرتی (سرمربی) (گل ریحان البرز)، مهران غلامشاهی، رضا ترک‌زاده (سرمربی) مس نوین کرمان، فرهاد فضلی (مربی) نود ارومیه، امیر قلعه‌نویی (سرمربی) سپاهان اصفهان، ساکت الهامی (سرمربی) تراکتور تبریز.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال ایران رسول خطیبی امیر قلعه نویی جام حذفی فوتبال ایران رسول خطیبی امیر قلعه نویی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دیدار نوشاد عالمیان در رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان در دور نخست مرحله حذفی و برابر «سدریک» از بلژیک برگزار شد.

عالمیان در این دیدار حریف خود که رنکینگ ۸۹ جهان را در اختیار دارد با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و به مرحله دوم حذفی صعود کرد.

برنده دیدار «آندریاس لونکو» از اتریش و «لیلیان باردت» از فرانسه حریف نوشاد عالمیان در دور دوم هستند. بازیکن اتریشی و فرانسوی به ترتیب در رده های ۸۸ و ۱۱۸ دنیا قرار دارند.

کد خبر 6094203 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی