Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@21:29:16 GMT

خداحافظ مرد محبوب تئاتر رویاها

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۷۷۰۹

خداحافظ مرد محبوب تئاتر رویاها

وین رونی مهاجم انگیسی و محبوب منچستریونایتد پس از درخشش به عنوان بازیکن، در سن ۳۵ سالگی خداحافظی کرد تا به عرصه مربیان اضافه شود

به گزارش خبرنگار ایمنا، "وین رونی" وقتی اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی می‌کند هیچ شباهتی به آن روزهایی نداشت که تازه داشت در فوتبال مطرح می‌شد.
آن روزی که با یک شوت از راه دور دروازه‌ی "دیوید سیمن" را فرو ریخت تا همه از خودشان بپرسند این پسربچه عصبانی چه کسی است که توانسته چنین شاهکاری خلق کند؟

یک جوان عاصی که بیشتر به او می‌خورد در قفس‌های مبارزه‌ی بوکس دنبال حریف بگردد نه که روی چمن ورزشگاه دنبال لگد زدن به توپ گرد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما او آنقدر کار با توپ را بلد بود که عصبانیت درونش زیر سایه‌ی توانایی‌های فنی‌اش محو می‌شد.

خودش می‌گوید: "از روزی که پدر شد زندگی‌اش دچار تغییر شد و آرامش بیشتری پیدا کرد." راست می‌گفت، در اواخر فوتبالش کمتر دیگر از آن اخراج‌ها و درگیری‌هایش می‌دیدیم و رونی را به شکل یک کاپیتان نسبتاً آرام مشاهده می‌کردیم.

رونی خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنیم به عرصه‌ی مربی‌گری روی آورده تا نشان بدهد تحول در زندگی‌اش خیلی بالاتر از حد تصور سرعت دارد.

دیدن او با کت و شلوار کنار زمین به جای آن جوانی که از شوق گل زدن به لیورپول دیوانه وار فریاد شادی سر می‌دهد یکم شاید غریب به نظر بیاید ولی باید دیگر به تصویر جدید مرد آرام انگلیسی عادت کنیم.

اسم رونی خیلی زود بر سر زبان‌ها افتاد. زود خودش را اثبات کرد و خیلی زودتر از زمانی که بخواهیم تصور کنیم کفش‌هایش را آویزون کرد. اما بین همین مدت زمان کوتاهی که چشمانمان را به خودش خیره کرد کلی رکورد خوب از خودش به جا گذاشت.

از جوان‌ترین گلزن لیگ برتر و بهترین گلزن دربی منچستر گرفته تا بیشترین گل زده برای یونایتد و تیم ملی انگلستان. او حالا در ۳۵ سالگی رسماً از فوتبال خداحافظی کرده است.

فوتبال با رفتن رونی یکی از ستارگان بزرگ خودش را از دست می‌دهد و باید دید رونی در قامت یک مربی بزرگ به مستطیل سبز باز می گردد؟

کد خبر 469191

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهاجم فوتبال منچستر یونایتد فوتبال اروپا شیاطین سرخ لیگ انگیس سرمربی فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «آبی‌گونه» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی از آثار هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی، از ۲۳ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

مهدوی که در بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر رضوی موفق به کسب رتبه شده است، درباره موضوع نمایش «آبی‌گونه» گفت: این نمایش به جریان زندگی پسری می‌پردازد که برای دیدن بازی فوتبال تیم محبوبش از مشهد به تهران سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر رضوی با جشنواره‌های موضوع محور دیگر تفاوت دارد، ویژگی این رویداد را استمرار در برگزاری آن دانست.

نویسنده و کارگردان نمایش «آبی گونه» با اشاره به تغییر رویکرد جشنواره تئاتر رضوی برای حذف بخش رقابتی و تمرکز بر اجراهای عموم گروه‌ها در شهر خود، تاکید کرد: در گذشته رقابتی بودن جشنواره، گروه‌ها را در ارایه اثر برای جشنواره ترغیب می‌کرد در حالی که در رویکرد جدید، «مخاطب مردمی» و اجرای عموم اولویت بیشتری پیدا کرده است و باید اثر را به نحوی تولید کنیم که مخاطبان مردمی جذب آن شوند که این نکته مثبتی است.

مهدوی در پایان سخنان خود با بیان اینکه توجه به سلیقه و نیاز مخاطب عام در تولید اثر موضوع هوشمندانه‌ای بود که در جشنواره امسال لحاظ شده است، تصریح کرد: اگر موضوع حمایت از اجراهای عمومی گروه‌های نمایشی به این شیوه استمرار پیدا کند، بحث مخاطب‌محوری و توجه به مخاطب مردمی در تولید اثر نیز بیش از پیش محقق خواهد شد چرا که گروه باید تمام جوانب را برای تحمل و رغبت و جذب مخاطب عام در طول ایام اجرای اثر بسنجد که این مهم ظرافت کار را نیز ارتقا می‌دهد.

عکس از رضا معطریان است.

کد خبر 6095137 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال