Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل روابط عموی و تشریفات استانداری قزوین گفت : هدایت الله جمالی پور فردا /سه شنبه/ از ساعت ۸ تا ۹ صبح مهمان مرکز ارتباطات مردمی استان قزوین خواهد بود.

حسین بی نیاز از شهروندان استان قزوین خواست تا در زمان پیش بینی شده از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی مسایل و مشکلات خود را در حوزه های مختلف به طور مستقیم با نماینده عالی دولت در استان مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: استاندار قزوین برای پنجمین مرتبه در سالجاری میزبان مشکلات مردمی در مرکز سامد بوده و اشتغال و تسهیلات نیز از مطالبات مهمی بود که قزوینی ها از هدایت الله جمالی پور درخواست کردند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: با شیوع ویروس کرونا برای جلوگیری از تردد غیر ضروری شهروندان به مرکز استان و به منظور تامین سلامت شهروندان ملاقات های حضوری مردم با مدیران در دستگاه های اجرایی استانی لغو شده است و براساس برنامه زمانبندی تمامی مدیران با حضور در مرکز سامد از طریق تماس شهروندان با شماره ۱۱۱ به پرسش ها ، درخواست ها  و مسایل و مشکلات آنها پاسخ می دهند.

برچسب‌ها سامد استان قزوین هدایت الله جمالی پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سامد استان قزوین سامد استان قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها