Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: آیت‌الله موحدی کرمانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با علمی بودن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ممنوعیت خرید واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس، اظهار داشت: فرمایش رهبری در خصوص منع خرید واکسن از آمریکا و انگلیس صد در صد علمی است به این دلیل که هیچ اعتمادی به این کشور‌ها نیست و این‌ها غیر از دشمنی با ما هیچ برنامه‌ای نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش مهر، وی تصریح کرد: هیچ بعید نیست که آمریکایی‌ها به عنوان خدمات پزشکی، این واکسن‌های جعلی را به ایران بفرستند تا پولی از ما بگیرند و بعداً یا مردم ما را بیمارتر کنند یا بکشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این سوال که آیا ما آمریکا و اروپا را دلسوز خود می‌دانیم؟، گفت: این‌ها که هر چه به ایران نشان دادند غیر از ظلم و ستم نبوده است؛ بنابراین هیچ دلیلی ندارد که ما خودمان را به دست این‌ها بدهیم که برای ما واکسن تهیه کنند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه خدا می‌داند اگر این کار انجام گیرد [واکسن کرونا از آمریکا و اروپا تهیه شود]چه اتفاقی در کشور ایران رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم بیانات مقام معظم رهبری بسیار علمی، دقیق و حساب شده بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: هیچ تردیدی در علمی بودن بیانات مقام معظم رهبری در این قضیه نیست. مردم ما از بس جنایت آمریکا را دیدند، دیگر هوشیار شدند و باور نمی‌کنند این‌ها در مقام خدمت به ایران باشند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام آمریکا آیت الله موحدی کرمانی رهبر انقلاب واکسن کرونا کرونا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین

وسعت گرفتن تجمع‌های اعتراضی نسبت به وقایع جنگ غزه در دانشگاه‌های ایالات متحده و گسترش حمایت‌ها از فلسطینیان در میان دانشجویان آمریکایی توجه بسیاری از رسانه‌ها را طی روزهای اخیر به خود جلب کرده است.

اعتراضات دانشجویی در ایالات متحده نسبت به جنگ در غزه طی هفته گذشته به نحوی تشدید شده و گسترش یافته است که گزارش‌ها از برپایی تحصن‌هایی در همین ارتباط در چندین دانشگاه از جمله کلمبیا، ییل و نیویورک حکایت دارد.

دانشجدیان معترض خواستار قطع همکاری های مالی و علمی آمریکا با رژیم صهیونیستی هستند و در مقابل، دولت آمریکا با زور سرکوب با دانشجویان برخورد کرده است.

تصاویر لشگرکشی گارد مسلح ایالتی تگزاس به محوطه دانشگاه تگزاس آستین و برخورد با دانشجویان معترض به نسل کشی اسرائیل، موجی از واکنش‌ها را به دنبال داشته است.

نظام آمریکا که سالها مدعی استقلال علمی و حماست از آزادی بیان در دانشگاه‌ها بوده و هرگونه رفتار پلیسی در محیط‌های علمی دیگر کشورها را به‌سرعت محکوم می‌کرده، حالا از گارد مسلح خود برای برخورد خشن با تحصن دانشجویان استفاده کرده است.

این برخوردها نشان می‌دهد که دولت آمریکا تبدیل به مستعمره لابی صهیونیستی شده و هیچ اعتراض دانشجویی به جنایات اسرائیل را تاب نمی‌آورد.

جالب اینجاست که در میان دانشجویان معترض، دانشجویانی از همه ادیان، جتی دانشجویان یهودی نیز دیده می‌شود و به این ترتیب صهیونیستها حتی با جامعه یهودی آمریکا نیز درگیر شده و نمی‌توانند منتقدان‌شان را یهودی ستیز بنامند.

پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آتی موج درگیری های داخلی در آمریکا بر سر اسرائیل تشدید شده و به بی ثباتی در این کشور بینجامد.

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد