Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@16:33:28 GMT

تخریب ویلای غیر مجاز در صومعه سرا

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۸۱۵۹

تخریب ویلای غیر مجاز در صومعه سرا

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد پادیاب ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان  صومعه سرا گفت: یک متصرف در روستای سه سار شهرستان صومعه سرا ویلا ساخته بود که با حکم دادستانی تخریب شده است.

او افزود: ۷ نفر دیگر در روستای دلیوندان شهرستان صومعه‌سرا زمین‌های کشاورزی و باغی را بدون مجوز دیوارکشی کرده و قصد داشتند ویلا بسازند که با حکم قضایی رفع تصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان  صومعه سرا ،  با بیان اینکه مجموع زمین‌های رفع تصرف شده ۵ هزار متر مربع است ، تصریح کرد: ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی بدون دریافت پروانه و مجوز لازم غیرقانونی و تخلف است و با حکم دادستانی تخریب خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی رفع تصرف اراضی ساخت و ساز غیرمجاز صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب بیش از ۳۰۰ هکتار مزارع آلوده به فاضلاب خام در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، محمد میرزایی با بیان اینکه اجرای دستورات قضایی با حضور نماینده دادستان اجرا شده است، گفت: به متخلفان پیش از کشت گندم و جو ، اخطار‌های لازم داده شده بود، اما با وجود برخوردبا این نوع کشت‌های غیر قانونی، متخلفان به دلایل مختلف از جمله سودجویی، از فاضلاب خام و پساب‌ها استفاده کردند.

میرزایی با تقدردانی از حمایت‌های نهاد‌های امنیتی و نظارتی برای برخورد با تهدید کنندگان سلامت جامعه یادآور شد: همانگونه که تولید محصول سالم و با کیفیت مورد حمایت نهاد‌های متولی است، هر نوع تولید محصول ناسالم هم کاملا پایش و به طور جدی با متخلفان برخورد می‌شود.

کارشناس مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای والفجر گفت: فاضلاب صنعتی حاوی فلزات سمی، سیانور و مواد سمی است که می توانند سبب مسمومیت و مرگ انسان و سایر موجودات زنده شوند.

محصولات کشاورزی که با این آب‌ها تغذیه شده‌اند، غلظت عناصر سمی بالایی دارند و در دراز مدت سبب بیماری مصرف کننده می‌شوند .

 

 

محسنی پور افزود: اصلاح الگوی کشت در بخش کشاورزی و به خصوص در مناطق کم ‌آب و حذف محصولات آب ‌بر، توسعه روش‌های کشاورزی گلخانه‌ای و روش نوین به خصوص در مناطق کم ‌آب، ترغیب بخش خصوصی به ساخت تصفیه ‌خانه فاضلاب، به منظور تصفیه فاضلاب شهری با شرط خرید تضمینی آب تولیدی از جمله اقداماتی است که باید برای حل مشکل آبیاری مزارع با پساب تصفیه نشده مدنظر قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • تخریب بیش از ۳۰۰ هکتار مزارع آلوده به فاضلاب خام در شیراز
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • محوطه جهانی نقش‌رستم به‌دلیل فرونشست تعطیل شد | مدیر پایگاه میراث جهانی تخت‌جمشید: فرونشست نقش رستم بحرانی تر از تخت جمشید است
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب