Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@00:00:51 GMT

پیگیری ویژه نماینده تالش جهت احداث بندر تالش

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۸۳۱۹

پیگیری ویژه نماینده تالش جهت احداث بندر تالش

تین نیوز

 نماینده تالش،رضوانشهر و ماسال درمجلس گفت:بخش سی تی اسکن ۱۶ اسلایس در بیمارستان شهید نورانی شهرستان تالش باحضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی،افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز، حسن محمدیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تشریح و بررسی مسائل حوزه انتخابیه و بازدیدهای انجام شده ، گفت: نشست مشترکی به همراه "حجت الاسلام و المسلمین نورزاد" امام جمعه شهرستان تالش ، "شاهکویی" فرماندار تالش با "ارسلان زارع "استاندار گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده مردم تالش در مجلس افزود:در این نشست مشترک ️؛مشکلات و مطالبات حوزه انتخابیه از جمله طرح بندر تالش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.همچنین؛در این جلسه تاکید شد که هرگونه کم کاری و عدم همراهی در جهت جذب سرمایه گذار در بسترهای مختلف قطعا نادیده گرفتن حق مردم شریف حوزه انتخابیه است.

نماینده تالش،رضوانشهر و ماسال درمجلس با اشاره به ملاقات با مدیرعامل شرکت آبفای استان گیلان،مطرح کرد: در جلسه ای با  سیدمحسن حسینی؛ مدیرعامل شرکت آبفای استان گیلان گزارشی از روند اجرای پروژه های آبرسانی شهرستان های تالش،رضوانشهر و ماسال را ارائه داد.

محمدیاری ادامه داد:ضمن تقدیر از مجموعه شرکت آبفای استان برای خدمات رسانی به جامعه زحمتکش روستایی،در خصوص تسریع در روند اجرای طرح های آبرسانی شهری و روستایی حوزه انتخابیه  تاکید شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این میز خدمت مردم و اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستا‌های بخش گل تپه مشکلاتی، چون بهسازی و آسفالت ریزی معابر روستا‌ها و رسیدگی به راه‌های مواصلاتی روستایی و حل مشکل آب شرب برخی روستا‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر گل‌تپه به حل مشکل پروژه مسکن ۶۲ واحدی مهر سابق و فاضلاب شهر و ایجاد ناحیه صنعتی اشاره کردند.

فتح آله توسلی  گفت: پیگیر حل مشکلات تمام روستا‌ها هستیم و در همین راستا سال گذشته در این بخش ۱۸ روستا بهسازی و آسفالت ریزی معابر انجام شده و امسال  با گرفتن اعتبارات لازم ۱۰۰ روستای شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی معابر بهره‌مند خواهند شد که ۳۲ روستای بهش گل تپه را در بر میگیرد.


او به پروژه ۴بانده راه همدان _ گل تپه و علیصدر اشاره کرد و گفت: با گرفتن ماده ۲۳ این پروژه اعتبارات لازم برای احداث تخصیص خواهد یافت و این پروژه در حال انجام است.


توسلی به احداث ناحیه صنعتی در این بخش تاکید کرد و گفت:  ناحیه گلخانه‌ای کشاورزی در این بخش با تامین ۵۰ هکتار زمین برای کمک به تولید و اشتغال احداث خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان