Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی : احسان خانه آباد  اظهار داشت: نخستین مرحله رزمایش عارضه‌یابی صنعتی خراسان رضوی، بهمن ماه سال جاری در نیشابور برگزار می‌شود.

خانه آباد افزود: در عرصه صنعت و معدن درگیر جنگ بزرگ اقتصادی در حوزه تولید هستیم و ما برای کمک به مسئولان امر که وظیفه پاسخگویی به مردم را دارند، وارد عرصه صنعت شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی ما عارضه یابی صنعتی است، خاطر نشان کرد: در پی حل مشکلات سر راه عرصه تولید هستیم که این موضوع با سرزدن به کارخانجات و پایش و رصد عملکرد آنها صورت می‌گیرد.

وی افزود: پس از شناسایی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی، با استفاده از راه حل‌های موجود و به کمک مدیران استانی این مسائل را رفع می‌کنیم.

خانه آباد گفت: تاکنون حدود ۵۰۰ عارضه یابی در واحدهای تولیدی و صنعتی توسط بسیج صنعت و معدن صورت گرفته؛ در بهمن ماه نیز مرحله اول رزمایش بزرگ پایش و عارضه یابی صنایع و معادن خراسان رضوی در شهرستان نیشابور برگزار خواهد شد.

وی درباره بیکاری نیروهای متخصص گفت: بسیاری از کارخانجات به دنبال نیروی کار هستند اما به دلیل توقعات بالا، افرادی که تخصص و مدرک مربوطه را دارند حاضر به همکاری نمی‌شوند این در حالی است که هر کارفرمایی با توجه به آورده مالی به نیروی کار خود حقوق می‌دهد.

رئیس بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر ۵هزار عضو در بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان رضوی داریم، ادامه داد: با شناسایی مشکلات مختلف حوزه صنعت و تولید، سعی داریم نقاطی که برای بخش خصوصی دشوار است را پوشش دهیم؛ برای مثال در شرایط خاص کرونا و ضرورت آموزش مجازی و غیرحضوری برای دانش آموزان و دانشجویان، به حوزه تولید تبلت ورود پیدا کرده و به دنبال تولید چیپ هایی هستیم که پیش از این نمونه داخلی نداشته است.

46

کد خبر 1477407

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی