Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدعلیزاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رشته سوارکاری در چهارمحال و بختیاری علاقه‌مندانی دارد که برای برگزاری دوره‌های آموزشی نیاز به تعداد بیشتری از مربیان این رشته است اما تاکنون تنها سه نفر در استان موفق به دریافت کارت مربیگری سوارکاری شده‌اند.

وی به خروج تعدادی از مربیان سوارکاری از استان در چندساله اخیر نیز اشاره و تصریح کرد: باشگاه‌های سوارکاری فعال در چهارمحال و بختیاری به دلیل هزینه‌بر بودن دوره‌های آموزشی و کمبود مربی، تمایلی برای برگزاری این دوره‌ها ندارند و در صورتی‌که تعداد متقاضیان دوره به بیش از ۲۰ نفر برسد و بازدهی مالی دوره نیز افزایش یابد، احتمال برگزاری تعداد بیشتری از دوره‌های آموزشی وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلیزاده برگزاری دورهای تربیت مربی سوارکاری در استان به‌ویژه در بخش بانوان را ضروری دانست و گفت: برای برگزاری دورهای مربیگری درجه ‌یک و ۲ در چندین مرحله از فدراسیون سوارکاری درخواست اعزام مربی انجام‌ شد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری این دورها در سال ۹۹ به تعویق افتاده است.

رییس هیات سوارکاری چهارمحال و بختیاری در ادامه تعداد باشگاه‌های سوارکاری فعال چهارمحال و بختیاری را چهار باشگاه برشمرد و اظهار داشت: درخواست‌هایی برای راه‌اندازی باشگاه در شهرکرد، سامان و بن وجود دارد که امید می‌رود با راه‌اندازی این باشگاه‌ها زمینه‌های بیشتری برای توسعه این رشته ورزشی در استان فراهم شود.

محمدعلیزاده گفت: راه‌اندازی هیات‌های شهرستانی سوارکاری از دیگر برنامه‌های هیات استانی است که در سال آینده با هدف‌گذاری شهرستان‌های مستعد رشته سوارکاری همچون کوهرنگ و لردگان دنبال می‌شود.

وی همچنین به استانداردسازی پیست کورس سامان اشاره کرد و گفت: در صورت فراهم شدن شرایط پس از دوران کرونا، برگزاری مسابقات کورس بهاره در سامان از سر گرفته می‌شود و برای برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات زیبایی نیز برنامه‌ریزی خواهد شد.

محمدعلیزاده رفع مشکلات فنی باشگاه سوارکاری دانشگاه آزاد سلامی واحد شهرکرد را نیز یادآور شد و گفت: این باشگاه در سال آینده فعالیت‌های آموزشی و تمرینی خود را دوباره آغاز می‌کند.

به گزارش ایرنا، میزان بارش و ارتفاع از سطح دریا چهارمحال و بختیاری را به مکانی مستعد برای پرورش اسب و رشته‌‎های مرتبط با سوارکاری تبدیل کرده است.

برچسب‌ها سوارکاری چهارمحال وبختیاری فدراسیون سوارکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوارکاری چهارمحال وبختیاری فدراسیون سوارکاری سوارکاری چهارمحال وبختیاری فدراسیون سوارکاری اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری برای برگزاری دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی