Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@07:29:44 GMT

ماجرای بوسه جنجالی به لوگو باشگاه رقیب+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۸۵۸۵

ماجرای بوسه جنجالی به لوگو باشگاه رقیب+عکس

آرتورو ویدال هافبک تیم فوتبال اینتر درباره جنجالی که قبل از بازی شب گذشته (یکشنبه) اینتر و یوونتوس در ورزشگاه سن‌سیرو به راه انداخت توضیحاتی ارائه کرد.

انتشار یک ویدئو در فضای مجازی ویدال را در حال بوسه زدن بر لوگوی تیم سابقش یوونتوس نشان می‌داد که این اتفاق خشم هواداران تیم آبی‌ومشکی‌پوش شهر میلان را برانگیخت و حتی گلزنی هافبک شیلیایی در دقیقه ۱۲ بازی هم باعث نشد آن‌ها از این موضوع چشم‌پوشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ویدال ۳۳ ساله پیش از حضور در بارسلونا، بایرن مونیخ و اینتر، ۴ فصل برای یوونتوس بازی و با این تیم ۴ اسکودتوی متوالی کسب کرد.

او که پس از بازی جزو اولین نفراتی بود که فیلم جشن پیروزی اینتری‌ها را از رختکن در اینستاگرام پخش کرد، درباره ماجرای بوسه زدنش بر لوگوی باشگاه یوونتوس گفت: هرگز قصد نداشتم که لوگوی تیمی دیگر را ببوسم. بوسه‌ام بر لوگوی یوونتوس صرفاً یک نوع ابراز محبت به یکی از برادرانم (جورجو کیه‌لینی) در آن تیم بود که به رشد فوتبال من کمک کرد. من با او چند سال فوق‌العاده را سپری کردم و هنوز هم ما دوست یکدیگر هستیم.


ویدال افزود: به تیمم، هواداران و مردمی که به من برای دفاع از اعتبار و پرافتخارترین شدن تاریخچه این تیم فوق‌العاده اعتماد کرده‌اند احترام می‌گذارم. با جان و دل برای اینتر بازی می‌کنم.

پس از ویدال، نیکولو بارلا دیگر گل اینتری‌ها را هم به ثمر رساند تا آن‌ها با فتح دربی ایتالیا خود را به میلان صدرنشین برسانند و شانس خود را برای کسب اولین قهرمانی‌شان در سری A از سال ۲۰۱۰ افزایش دهند.      

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ ایتالیا پارسی خبر باشگاه یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!