Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حقیان با بیان اینکه احیای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر از طریق تبلیغ، ترویج و ایجاد شناخت محقق می شود، گفت: رسانه و هنر ابزاری مهم جهت تبلیغ، ترویج و احیای این دو فریضه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، حجت الاسلام « رضا حقیان» امروز(29 دی) در دیدار با مدیرکل حوزه هنری استان لرستان، اظهار داشت: امروز در بمباران تبلیغاتی دشمنان قرار داریم  وبرای اینکه در مقابل انواع انحرافات و شبهات دشمنان بتوانیم ایستادگی کنیم نیازمند برنامه ریزی در راستای ترویج و نهادینه سازی دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان  ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر ، انسان را از فساد و منکر و گناهان و آسیب های اجتماعی و فردی مبرا می دارد و  درصورتی که  این دوفریضه را عملیاتی نکنیم هم فرد و هم جامعه به خطر خواهد افتاد.

 

وی  با اشاره به برنامه ریزی های به عمل آمده در این حوزه، خاطرنشان کرد: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال احیای این دو فریضه هستیم.

 

حجت الاسلام حقیان بیان کرد: احیای این دو  فریضه از طریق تبلیغ، ترویج  وایجاد شناخت و سپس ایجاد باور صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه در این راستا تلاش می شود از ابزار رسانه ای، استفاده  و ظرفیت های هنری بهره گرفته شود، بیان کرد: رسانه و ظرفیت های هنری می توانند نقش مهمی در تبلیغ، ترویج و همچنین احیای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

 

حجت الاسلام حقیان در ادامه اظهار کرد: در این راستا امروز نشستی با مدیرکل حوزه هنری در راستای استفاده از ابزار رسانه، فرهنگ و هنر در راستای تبلیغ و ترویج و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: تفاهم نامه جهت تقویت همکاری های دوطرفه بین  ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و حوزه هنری لرستان منعقد می شود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان رسانه حوزه هنری فریضه امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر حجت الاسلام دو فریضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 748046

دیگر خبرها

  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی