Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@10:22:34 GMT

کاهش بودجه ۲۰ استان در بودجه ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۳۰۴

کاهش بودجه ۲۰ استان در بودجه ۱۴۰۰

خبرگزاری فارس: علی اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه)‌پارلمان، طی تذکر شفاهی اظهار داشت: اتفاقی درخصوص احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه رخ داده که بر این اساس شاخص‌ها را بر مبنای محرومیت، جمعیت، معکوس درآمد استان، نرخ بیکاری و عدم توسعه استان در نظر گرفته اند که با این حساب ۲۰ استان کشور در بودجه ۱۴۰۰ دچار کاهش بودجه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان‌هایی از قبیل سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، اردبیل، یزد، کرمان، خوزستان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گلستان، خراسان شمالی و جنوبی، مازندران و سمنان شامل این اتفاق می‌شوند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعتبارات برخی از این استان‌های مذکور بین ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش یافته است. به همین دلیل پیشنهاد داریم که با توجه به بازگشت این اعتبارات، اصلاحات مورد تجدیدنظر قرار گیرد و حداقل مانند امسال شود.

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: پس از بازگشت این اصلاحات از جانب شورای نگهبان به صحن، ضرورت دارد نمایندگان به این اصلاحات رأی بالا دهند و از رئیس مجلس و نمایندگان مجلس یازدهم انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته باشند.

خانی افزود: انتظار ما این است که توزیع عادلانه ازمحل منابع بودجه عمومی، عوارض و مالیات بر ارزش افزوده براساس شاخص‌های جمعیت، محرومیت و مساحت، این اصلاحات اعمال شود، در غیر این صورت بودجه ۲۰ استان کاهش می‌یابد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کاهش بودجه استان ها مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند