Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارائه ۴۰ میلیارد تومان یارانه تلاشی است برای ارتقای خدمات آزمایشگاهی در کشور. خدماتی که نقش کلیدی در ارتقای نظام سلامت کشور دارد. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از جمله مجموعه‌هایی است که در مرز دانش و برای توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه فناور در تلاش است تا نقشی اثرگذار در اشتراک‌گذاری و شبکه‌سازی خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی داشته باشد.

در همین راستا هم تاکنون توانسته ۸۰۸ مجموعه آزمایشگاهی را برای عضویت در این شبکه ترغیب کند و تجهیزات، توانمندی‌ها و نیروی دانشی آن‌ها را به میدان بیاورد و فضایی برای به اشتراک‌گذاری بیش از ۱۷ هزار دستگاه فراهم کند.

این شبکه، حدود ۴۰ میلیارد تومان یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی به اعضای باشگاه مشتریان خود ارائه کرده است. خدماتی در حوزه‌های مختلفی مانند فنی و مهندسی، مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن، محیط‌زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، زیست‌فناوری و پزشکی، داروسازی، سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت، علوم شناختی و مغز، صنایع دستی، مواد غذایی و غیره.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پلتفرم به اشتراک‌گذاری دستگاه‌ها، ارائه خدمات آزمایشگاهی، حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است. باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی نیز برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف‌های متنوعی را به اعضای هیات علمی، دانشجویان، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع کشور ارائه می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاونت علمی و فناوری شبکه آزمایشگاهی یارانه خدمات آزمایشگاهی خدمات آزمایشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید در رتبه‌بندی علمی رقیب‌پذیر باشیم

سحر کوثری، معاون پژوهش و فناوری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شاخص‌های لازم برای ارتقای رتبه تولید علمی ایران اظهار کرد: رشد خوبی در ارتقای رتبه علمی ایران داشته ایم و داریم. 

وی افزود: اگر رتبه تولید علمی ایران به ۱۶ رسیده به معنای توقف در رشد نیست، بلکه راهمان سخت‌تر شده و در سراشیبی بالاتری قرار گرفته ایم. 

کوثری تصریح کرد: باید رقیب پذیر باشیم و بدانیم که همه کشور‌ها همانند ایران در توسعه علم و فناوری فعال هستند. رتبه بندی همیشه معیار نسبی است و از لحاظ نسبی بودن باید رقبا را در نظر بگیریم و در قیاس با آنها خودمان را قضاوت کنیم، شاید رقبا فعالیت‌های جدی‌تری را آغاز کرده باشند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه صلاحیت به 3 شتاب‌دهنده توسط معاونت علمی ریاست جمهوری
  • اعطای گواهینامه صلاحیت به سه شتاب‌دهنده توسط معاونت علمی
  • کد دستوری استعلام یارانه با کد ملی + پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir
  • حمایت از پایان نامه‌های حوزه ارتباطات در دستور کار معاونت علمی
  • باید در رتبه‌بندی علمی رقیب‌پذیر باشیم
  • ایجاد منطقه آزاد صنایع دانش‌بنیان در ماکو
  • اختصاص ۱۵ وانت دو کابین به شبکه‌های بهداشت و درمان هرمزگان
  • چهارمین برنامه راهبردی دانشگاه تهران با توجه به رویکردهای برنامه هفتم توسعه تدوین و نهایی شد
  • امضای موافقت نامه توسعه زیست بوم داده و هوش مصنوعی
  • ایجاد منطقه آزاد صنایع دانش‌بنیان در «ماکو»