Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@16:09:56 GMT

قتل بردار زن در گنبدکاووس / قتال اعدام نشد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۳۱۸

قتل بردار زن در گنبدکاووس / قتال اعدام نشد

با تلاش امام جمعه ی گنبد کاووس و جمعی از معتمدان و ریش سفیدان امروز یک قاتل که در یک قدمی دار مجازات قرار داشت بخشیده شد.

به گزارش رکنا،  این فرد که دو سال پیش طی یک اختلاف خانوادگی ، برادر خانم خودرا به قتل رسانده بود با تلاش ریش سفیدان از قصاص نجات پیدا کرد.

پدر و مادر مقتول با نام نظرلویی گفتند: به خاطر رضای خدا و خشنودی بانو حضرت فاطمه زهرا تصمیم گرفتم در این روزها از حق قانونی خود برای قصاص قاتل ِ پسر جوانمان بگذریم و فرصت اصلاح اشتباهات گذشته و یک زندگی دوباره به او بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاتل دار اخبار حوادث قاتل اعدام محکوم به اعدام اخبار گلستان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل خودکشی مرد تجاوز تجاوز جنسی فیلم عکس معین شریفی کرونا قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز جمعه هفتم اردیبهشت چابکسواران با ۶۷ راس اسب از نژاد‌های دوخون، تروبرد و ترکمن برای تاختن در ۸ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۱۷۰۰ متری به میدان آمدند.

در پایان یونس اروکلی، محمدرضا نوری، رضا فهیمی، عبدالحلیم قبادی، بهرام بینایی، محمد صفا مختوم نژاد در ۲ دور و نادر صالح پور در دور‌های مختلف عنوان برتر را کسب کردند.

چابکسواران برتر به همراه مالکان و مربیان آنها امروز ۱۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

قرار است روز نخست این مسابقات که روز چهارشنبه به سبب شرایط نامساعد جوی لغو شده بود، فردا شنبه هشتم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شود.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • برداشت گل‌محمدی در نواحی مرزی گنبدکاووس
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد