Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@02:44:24 GMT

ماموریت استقلال در تبریز مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۳۴۵

ماموریت استقلال در تبریز مشخص شد

محمود فکری و تیمش برای رقم زدن دومین شکست تراکتور در دوران سرمربیگری مسعود شجاعی یک انگیزه ویژه دارند. استقلال با انجام ۱۰ بازی و کسب ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و صنعت نفت آبادان با ۱۱ بازی و کسب۲۱ امتیاز صدر نشین لیگ برتر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تنها راه بازگشت تیم فوتبال استقلال به صدر جدول، پیروزی در بازی امروز است و فکری بعد از نمایش تیمش در دربی که انتقادهای مختلفی را در پی داشت، امیدوار است با بردن تراکتور در تبریز، نشان دهد تیمش راه پیروزی در بازیهای بزرگ را بلد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها تیم بزرگی که استقلال از آن سه امتیاز گرفته، گل گهر بوده و شاگردان فکری به فولاد باخته‌اند و با پرسپولیس و صنعت نفت به تساوی رسیده‌اند تا این بحث مطرح شود که استقلال جلوی تیمهای بزرگ نمی‌تواند موفق شود و حالا باید دید فکری می‌تواند این نظریه را رد کند یا نه.

استقلا‌ل در این بازی سید احمد موسوی و سبحان خاقانی و آرش رضاوند را به دلیل مصدومیت و فرشید باقری را به دلیل مسایل انضباطی در اختیار ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ برتر محمود فکری مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی مقابل شمس‌آذر قزوین به پیروزی رسید که علاوه بر درخشش مهرداد محمدی با زدن دو گل و سید ابوالفضل جلالی با دو پاس گل، محمدحسین مرادمند هم نقش کلیدی در کسب سه امتیاز و صدرنشینی دوباره برای آبی‌ها داشت.

دومین بازی پیاپی برای این بازیکن در خط دفاعی استقلال با وجود اینکه همراه با بسته ماندن دروازه تیمش نشد و دو گل شوکه کننده در لحظات پایانی دریافت کردند، اما در طول مسابقه با بازی درخشان همراه بود و بازی مطمئن محمدحسین مرادمند در کنار روزبه چشمی و ایمان سلیمی موجب شد تا شمس‌آذر نتواند به خواسته خود که کسب امتیاز بود، دست پیدا کند.

مرادمند در کنار بازی کم‌اشتباهی که انجام داد، در اواسط نیمه دوم هم ارسال سید ابوالفضل جلالی را با ضربه سر دیدنی تبدیل به گل سوم کرد تا خیالشان بابت رسیدن به سه امتیاز در مسیر قهرمانی راحت‌تر شود.

این مدافع که موفق شد مقابل شمس‌آذر قزوین دومین گل فصل خود را به ثمر رساند، امیدوار است با عملکردش در دیدارهای گذشته جایگاهش را تثبیت کند و با بازگشت سهرابیان دوباره به نیمکت برنگردد که البته رقابت سختی در مسیر رسیدن او به جمع نفرات اصلی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد