Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همان‌طور که انتظار می‌رفت امروز کمینه دمای زاهدان به بالای صفر درجه سلسیوس رسید تا پس از ۲۲ روز متوالی قدری از سوز سرمای هوا کاسته شود.
وی افزود: میانگین کمینه دمای زاهدان در این مدت به منفی ۷.۱ درجه سلسیوس رسید که در نوع خود در  پنج دهه اخیر بی‌سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ۲۰ دی کمترین دمایی که دماسنج اداره هواشناسی زاهدان ثبت کرد حدود ۱۱درجه سلسیوس زیر صفر بود و در این مدت سه روز دمای هوا به منفی ۱۰، یک روز منفی ۹ و پنج روز به منفی هشت درجه رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس خروجی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی انتظار میرود مجدد از روز جمعه با شدت گرفتن جریانات شمالی دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش یابد و یخبندان شبانه و سرما اکثر شهرهای نیمه شمالی استان را دربرگیرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان زاهدان سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در اروند آغاز شد

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر بارانی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۱۷ درجه را نشان می‌دهد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۹۴ درصد و دید افقی ۶ هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ درجه و کمترین دما در این مدت زمانی ۱۹ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نوروزی بارانی در انتظار آذربایجان‌ شرقی
  • ورود سامانه بارشی از امشب به خراسان جنوبی
  • صدور هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی قم
  • فعالیت سامانه بارشی در اروند آغاز شد
  • بارش‌های رگباری اصفهان را فرا می‌گیرد/ افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • برف و باران در راه لرستان
  • زورآزمایی زمستان در واپسین روز‌های سال
  • جوی پایدار در آبادان و خرمشهر
  • یک خبر خوب برای اصفهانی‌ها
  • سامانه بارشی قوی در راه اصفهان است