Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جهانبخش کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: طرح شهید سلیمانی از ۲۰ آبان‌ماه با هدف مدیریت و کنترل بیماری کرونا در زنجان شروع شده و تاکنون هم توفیقات خوبی کسب شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح دو هزار و۶۰۰ نفر از بسیجیان با تمام توان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: این طرح که به‌صورت محله محور و خانواده محور برای کنترل ایپدمی کرونا توسط بسیجیان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری سپاه و دانشگاه علوم‌پزشکی استان، اجرا می‌شود و این طرح شامل کمیته حمایت و قرنطینه، رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی، پایش و نظارت و کمیته عملیاتی است.

کرمی تاکید کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی بیش از ۱۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی و سپاه و بسیج به نیازمندان در استان بوده است.

وی با بیان اینکه این کمیته‌ها شامل سه تیم از جمله تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی است که اقدامات لازم توسط بسیجیان با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی استان انجام می‌شود، ابراز کرد: در راستای اجرای این طرح، افراد بیمار و کسانی که با آن‌ها در ارتباط بودند، شناسایی می‌شوند و در منزل اقدامات پزشکی ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: در طرح شهید سلیمانی کمک‌های بهداشتی و معیشتی هم به نیازمندان انجام می‌شود.

کد خبر 5124688

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار کرمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح شهید سلیمانی ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز آمار کرونا کرمانشاه ایام فاطمیه شهرکرد گرگان عکس استانها شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا شهرستان کرج بوشهر عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان