Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: تعداد ۶ مرکز غیرمجاز و ۲۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف که این تعداد دستگاه ارز دیجیتال حدود یک میلیون و ۲۰۹ هزار و ۳۱۲ کیلووات ساعت مصرف برق داشتند. - اخبار استانها -

علی خدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به برگزاری مانور سراسری مدیریت مصرف انرژی که در دو روز در سطح استان برگزار شد، اظهار داشت: این مانور به دلیل محدودیت‌های سوخت گاز در کشور، با هدف جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز، تعدیل روشنایی معابر و شناسایی و جمع آوری مراکز استخراج رمز ارزهای غیرمجاز در تمام شهرهای خوزستان همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بازرسی‌های انجام شده در سطح استان، تعداد 6 مرکز غیرمجاز و 221 دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد، اضافه کرد: این تعداد دستگاه ارز دیجیتال حدود یک میلیون و 209 هزار و 312 کیلووات ساعت مصرف برق داشته که این مقدار مصرف، معادل 9 میلیارد و 69 میلیون و 840 هزار ریال هزینه است.

44 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در بهارستان کشف شد500 ماینر استخراج بیت کوین در شهرستان ری کشف شد206 دستگاه ماینر غیرمجاز تولید ارز دیجیتال در ورامین کشف شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان اینکه جمع مصرف برق دستگاه‌های مکشوفه استخراج ارز دیجیتال 530 کیلووات است، افزود: از ابتدای سال 99، چند دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و شناسایی شد که با کشفیات مانور اخیر به تعداد ماینرهای ضبط شده اضافه شده است.

خدری در ادامه گفت: یک در میان کردن روشنایی معابر، تعدیل روشنایی بلوارها و ورودی شهرها و خاموشی پارک‌ها از جمله اقدامات انجام شده در این مانور بود.

وی بر لزوم رعایت حداکثری مدیریت مصرف برق و گاز در ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، به‌کارگیری دیزل ژنراتور موجود در ادارات، بیمارستان‌ها و شرکت‌های بزرگ و اطمینان از خاموش بودن تجهیزات برقی و سیستم‌های گرمایشی و به‌کارگیری حداقل روشنایی استاندارد پس از ساعت کاری ادارات و بانک‌ها، کاهش حداکثری روشنایی میادین، پارک‌ها و بوستان‌ها در شب تأکید کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استخراج ارز دیجیتال مصرف برق کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقیريال  رسالی احدی با اشاره به عملکرد ۵ ساله شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز ارز اظهار کرد: کارشناسان این شرکت با شیوه‌ها و بررسی‌های فنی و غیرفنی در شهرستان‌های حوزه فعالیت خود توانستند حدود ۶ هزار دستگاه تولید رمز ارز غیرمجاز را شناسایی، کشف و ضبط کنند.

وی افزود: تولید غیرمجاز رمز ارز در هر بخشی به ویژه در بخش صنعتی و خانگی به عنوان یک تهدید برای شبکه برق محسوب شده و ما برای مقابله با این تهدید نیاز به همکاری ارزشمند آحاد جامعه داریم تا در تامین مطمئن انرژی برق شهروندان عزیز کمک حال خادمان خود در صنعت برق و به ویژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی باشیم.

رسالی احدی با اشاره به رسیدگی ویژه و سریع مراجع قضایی استان و شهرستان‌ها به پرونده‌های این پدیده غیرقانونی و خدمات نیرو‌های انتظامی و امنیتی استان در کشف و مبارزه با استخراج رمز ارز غیرمجاز ادامه داد: این تعداد ماینر از ۵۳۰ نقطه استان شامل شهرها، روستا‌ها و واحد‌های خدماتی و تولیدی کشف شده و با تشکیل صد‌ها پرونده تحویل مقامات محترم قضایی استان در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدام این شرکت در شناسایی دستگاه‌های غیرمجاز ماینر گفت: کارشناسان این شرکت در فروردین ماه امسال تعداد چهار دستگاه در روستای درویش بقال شهرستان شبستر، تعداد چهار دستگاه در بخش کشکسرای مرند و تعداد ۲ دستگاه در شهرستان مراغه را کشف و ضبط کنند.

دیگر خبرها

  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان