Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@22:45:45 GMT

پایه‌های عمارت تاریخی ساعت تبریز مرمت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۶۱۲

پایه‌های عمارت تاریخی ساعت تبریز مرمت می‌شود

شهردار منطقه هشت تبریز گفت: به منظور ساماندهی و بازسازی عمارت تاریخی ساعت این شهر، عملیات مرمت پایه‌های این مکان آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، علی مدبر با اشاره به فرسودگی پایه‌های دیوار بیرونی عمارت ساعت، افزود: معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه هشت طی روزهای اخیر عملیات مرمتی و ساماندهی این پایه‌ها را آغاز کرده و طی آن علاوه بر تیشه زنی سنگ پایه‌ها، عملیات آرماتوربندی و ستون بندی پایه‌ها را نیز اجرایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش می‌کنیم طی ماه‌های آینده تمام پایه‌ها و نرده‌های دیوار پیرامونی عمارت ساعت را مرمت و بازسازی کنیم.

شهردار منطقه هشت تبریز تصریح کرد: در مرمت پایه‌های محوطه عمارت ساعت سعی می‌شود بیشتر از سنگ موجود قدیمی این پایه‌ها استفاده شود تا هویت تاریخی آن همچنان حفظ و حراست شود.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی با مشاور طرح مرمت عمارت ساعت برگزار شده است تا اقداماتی برای ایمن سازی کلی بنا آغاز شود، ابراز امیدواری کرد: با تداوم عملیات مرمت در عمارت، شاهد ساماندهی اساسی و مانع فرسایش این ساختمان زیبا و قدیمی شویم.

منبع: ایرنا

کد خبر 469216

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر کلانشهر تبریز شهرداري تبريز عمارت تاریخی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عمارت ساعت پایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق

به گزارش «تابناک» به نق از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، هفته‌نامه «خط حزب‌الله» در شماره اخیر خود نوشت: رهبر‌ انقلاب اسلامی اخیراً در جریان یک دیدار، با اشاره به اعترافات اندیشمندان غربی در خصوص اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهونیستی تأکید کردند که تاریخ منطقه غرب آسیا را باید به دو بخش قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم کرد.

کارشناسان منطقه‌ای و بین‌المللی در تحلیل پاسخ تاریخی و بی‌سابقه ایران، آن را فصل جدیدی در معادلات و قواعد منطقه می‌دانند؛ از جمله مرشایمر، نظریه‌پرداز و اندیشمند آمریکایی حوزه روابط بین‌الملل که هفته گذشته درباره عملیات وعده صادق گفته بود: این اولین‌‌بار است که کشوری قادر شده از سرزمین خود به اسرائیل حمله کند. این از منظر اسرائیل، واقعا شوکه‌کننده است. بعد از ۱۴ آوریل بازدارندگی رژیم صهیونیستی به شدت آسیب دید.

دیگر خبرها

  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق
  • لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • مرمت طرح‌های مشترک میراث فرهنگی و شهرداری در میبد
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • نمای عمارت منصوب به فخرالدوله به حالت اولیه برگشت
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر