Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در کنار ورزش قهرمانی باید روحیه پهلوانی، دینی و جوانمردی در میان ورزشکاران استان لرستان تقویت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار با رئیس هیئت کشتی استان لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با بیان اینکه لرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ورزش دارد اظهار داشت: جوانان لرستان در زمینه ورزش کشتی، دو ومیدانی که نیازمند آمادگی جسمانی بالایی است بسیار موفق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جمهوری اسلامی  ورزش گام‌های خوبی برداشته شده است ولی ظرفیت‌های بسیاری  وجود دارد که باید به آنها توجه شود و موفقیت زمانی حاصل می‌شود که در کنار توان دولتی ظرفیت‌های مردمی نیز به کار گرفته شود.  

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: باید دانش‌آموزان مستعد در رشته‌های مختلف به سمت ورزش هدایت شوند چراکه هرچقدر در زمینه ورزش هزینه شود سرمایه‌گذاری است و پیامدهای ارزشمندی دارد و سبب می‌شود راهگشا باشد.

300 برنامه ورزشی و فرهنگی به مناسبت دهه فجر در سمنان برگزار می‌شودبزن‌بهادری به‌‌نام هادی ساعی؛ الگوی پوشالی ورزشوعده جدید معاون وزیر ورزش / ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد‌

وی بیان کرد: در کنار ورزش قهرمانی باید روحیه پهلوانی، دینی  و جوانمردی نیز در بین ورزشکاران استان تقویت شود که میراث گرانقدری از خود به جای بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی  ضمن تاکید بر ارتباط ورزشکاران  با روحانیت و حوزه‌های علمیه گفت: در اردوهای ورزش از روانشناسانی که تجربه کارهای دینی و مذهبی دارند استفاده شود چرا که حضور روحانیت در اردوهای ورزشی جهت تقویت روحیه مذهبی وپهلوانی بسیار موثر است.

انتهای پیام/645/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: مأموران انتظامی بخش رحیم‌آباد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل شن و ماسه مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰ تن شن و ماسه رودخانه‌ای که به صورت غیرمجاز برداشت شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: در این خصوص راننده ۳۳ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

او از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

عکس آرشیوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن