Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:07:23 GMT

پروتکل‌های کرونایی با جدیت در رفسنجان دنبال شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۷۹۳

پروتکل‌های کرونایی با جدیت در رفسنجان دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی ندیمی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مورد وضعیت بیماری کووید ۱۹ در بخش بستری وضعیت مطلوبی داریم و تعداد بیماران ما در کمترین تعداد ممکن است و این موضوع مرهون همکاری و هماهنگی همه اقشار جامعه است و کماکان تقاضا داریم همچنان پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

وی افزود: در بخش سرپایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را اجرا می‌کنیم که مبتنی بر محله و منزل است و ما محله به محله و منزل به منزل سراغ کسانی می‌رویم که علائم بیماری را داشته و نیاز به تست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ابراز داشت: در مورد انجام تست دو کار انجام دادیم یکی اینکه تعداد مراکزی که تست انجام می‌دهند را افزایش دادیم ضمن اینکه تست معمول PCR نیز در حال انجام است.

اسماعیلی ندیمی ادامه داد: از کسانی که علائمی از بیماری کووید ۱۹ دارند تقاضا می‌کنم که به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی محله خود، پزشک متخصص خود یا کلینیک‌های دانشگاه مراجعه کنند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ایستگاه‌هایی را ایجاد کرده که در آنجا تست‌های سریع کووید ۱۹ گرفته شده و ظرف ۲۰ دقیقه پاسخ آن به فرد داده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار کرد: هدف اصلی ما در طرح بزرگ حاج قاسم سلیمانی این است که موارد جدید بیماری کووید ۱۹ را هر چه سریع‌تر شناسایی کرده، تشخیص داده و این افراد در قرنطینه خانگی قرار گیرند و با بستگان و سایر افراد در تماس نباشند تا سیکل انتقال بیماری کم شود و با این کار تعداد بیماران در بخش بستری همچنان می‌تواند در کمترین تعداد خود بماند.

کد خبر 5124760

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان ویروس کرونا رفسنجان ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز کرمانشاه آمار کرونا ایام فاطمیه شهرکرد گرگان عکس استانها شهادت حضرت زهرا س شهرستان کرج شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س آلودگی هوا کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، مراسم قرعه کشی دیدارهای این مرحله امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در محل سازمان لیگ فوتبال انجام شد.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

* مس رفسنجان - تراکتور تبریز (میزبان ورزشگاه یادگار امام تبریز)
* چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک (میزبان: چادرملو)
* گل گهر سیرجان - هوادار (میزبان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان)
* سپاهان - ملوان (میزبان: ورزشگاه نقش جهان اصفهان)

با اعلام روشنک مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی، در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار گل گهر سیرجان - هوادار با برنده دیدار سپاهان - ملوان و برنده دیدار چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک با برنده دیدار مس رفسنجان - تراکتور تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6092104

دیگر خبرها

  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد