Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  در پی تذکر مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران در خصوص ساماندهی مراکز توزیع گوشت تهران، پیروز حناچی شهردار تهران با ارسال نامه ای به رئیس شورای شهر در مورد این تذکر توضیح داد: "با توجه به مزاحمت های ترافیکی، آلودگی زیست محیطی و صوتی ناشی از فعالیت واحدهای توزیع و فروش انواع مواد پروتئینی شامل گوشت گوسفندی، گاوی، ماکیان، مرغ و پرندگان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در راسته خیابان های شهید فاطمی، شهید شیرمحمدی و شهید کارگر سامانی و کلیه مسیرهای منشعب از خیابان های یاد شده در محدوده منطقه ۱۶ برای کلیه واحدهای صنفی مستقر در این محدوده مطابق تبصره بند ۴۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری رای تعطیلی صادر و ابلاغ شد.

بنا براعلام دفتر این عضو شورای شهر، حناچی در ادامه نامه اش نوشت: به دنبال اعتراض متصدیان به آرای صادره و ارجاع پرونده ها به کمیسیون موضوع تبصره یاد شده در آن شورای محترم، رای قطعی تعطیلی برای واحدهای فوق الذکر و به متصدیان مربوطه ابلاغ شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان شهید خرازی باز شد

بنا بر اعلام شهردار منطقه ۲۲ تهران، اتوبان شهید خرازی دقایقی پیش باز شد. - اخبار اجتماعی -

مسعود نصرتی شهردار منطقه 22 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: از ساعت دو نیم بامداد گذشته، در پی بارش باران، بخشی از کوهی که در محدوده اتوبان شهید خرازی قرار دارد، ریزش کرده و گل و لای به وسط اتوبان سرازیر شده بود.

وی گفت: به علت بارش شب گذشته، متأسفانه حجم بسیار زیادی از گل و لای دیواره کوه معبر اتوبان شهید خرازی به معبر اصلی نفوذ کرده بود.

گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی

نصرتی ادامه داد: با تلاش نیروهای شهرداری تهران و راهوار، اتوبان شهید خرازی  دقایقی پیش باز شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • چمران: قرار نیست درختی در محدوده پارک لاله قطع شود
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • اتوبان شهید خرازی باز شد